1 uur geleden
Update bij de buren
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1899737
Montagepunten voor de achtervering zitten er nu heel veel beter in, heb weer wat onderdelen gemaakt en ben langs vm.nl gereden voor kettingbuis en twee nieuwe kettingrollen.
https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1899737
Montagepunten voor de achtervering zitten er nu heel veel beter in, heb weer wat onderdelen gemaakt en ben langs vm.nl gereden voor kettingbuis en twee nieuwe kettingrollen.

