Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool, ik kan nu dus thuis zelf draadfrezen.
De luchtshocks hebben M28x1 draad, en ga daar maar eens een tapje voor zoeken..
Maar, als je dan toch een CNC hebt staan, dan kan je ook schroefdraad snijden!

https://www.velomobilforum.de/forum/inde...st-1899886
Antwoord }
Bedankt door: gideon


Berichten in dit topic
Milan 4.2 - door 365cycle - 16-May-2026, 11:40 PM
RE: Milan 4.2 - door Hardloper - 17-May-2026, 02:20 PM
RE: Milan 4.2 - door Wim -de roetsende - 17-May-2026, 02:44 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 17-May-2026, 08:23 PM
RE: Milan 4.2 - door ZoefZoef - 17-May-2026, 07:00 PM
RE: Milan 4.2 - door 365cycle - 17-May-2026, 03:05 PM
RE: Milan 4.2 - door 365cycle - 17-May-2026, 07:28 PM
RE: Milan 4.2 - door ZoefZoef - 17-May-2026, 07:34 PM
RE: Milan 4.2 - door Gideonaut - 17-May-2026, 08:32 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 17-May-2026, 09:18 PM
RE: Milan 4.2 - door TvWijk - 19-May-2026, 10:32 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 19-May-2026, 11:46 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 17-May-2026, 09:37 PM
RE: Milan 4.2 - door Hardloper - 18-May-2026, 12:46 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 19-May-2026, 09:33 PM
RE: Milan 4.2 - door TimSch - 20-May-2026, 07:37 AM
RE: Milan 4.2 - door Gideonaut - 20-May-2026, 10:46 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 20-May-2026, 03:35 PM
RE: Milan 4.2 - door 365cycle - 20-May-2026, 03:48 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 20-May-2026, 10:02 PM
RE: Milan 4.2 - door Gideonaut - 20-May-2026, 05:03 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 21-May-2026, 10:58 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 22-May-2026, 10:14 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 23-May-2026, 04:46 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 23-May-2026, 07:58 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 23-May-2026, 09:33 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 23-May-2026, 10:52 PM
RE: Milan 4.2 - door 365cycle - 24-May-2026, 12:42 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 24-May-2026, 06:39 AM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 23-May-2026, 11:17 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 24-May-2026, 02:53 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 24-May-2026, 11:17 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 25-May-2026, 12:40 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 25-May-2026, 07:53 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 25-May-2026, 09:21 AM
RE: Milan 4.2 - door Wim -de roetsende - 25-May-2026, 09:47 AM
RE: Milan 4.2 - door Hardloper - 25-May-2026, 06:22 PM
RE: Milan 4.2 - door Gideonaut - 25-May-2026, 06:38 PM
RE: Milan 4.2 - door Hardloper - 25-May-2026, 06:44 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 25-May-2026, 08:36 PM
RE: Milan 4.2 - door Hardloper - 25-May-2026, 09:35 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 27-May-2026, 09:38 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 25-May-2026, 11:17 PM
RE: Milan 4.2 - door 365cycle - 27-May-2026, 05:45 PM
RE: Milan 4.2 - door Hardloper - 27-May-2026, 06:39 PM
RE: Milan 4.2 - door Hardloper - 28-May-2026, 09:35 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 28-May-2026, 04:57 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 30-May-2026, 10:02 AM
RE: Milan 4.2 - door Kapitein Bosui - 30-May-2026, 07:04 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 30-May-2026, 08:17 PM
RE: Milan 4.2 - door Boyd Maduro - 30-May-2026, 09:35 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 30-May-2026, 09:43 PM
RE: Milan 4.2 - door datakneder - 30-May-2026, 10:42 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 31-May-2026, 10:39 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 31-May-2026, 02:02 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 02-Jun-2026, 09:41 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 03-Jun-2026, 04:10 PM
RE: Milan 4.2 - door Gideonaut - 03-Jun-2026, 09:06 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 03-Jun-2026, 09:40 PM
RE: Milan 4.2 - door Bob Hagendijk - 03-Jun-2026, 09:53 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 04-Jun-2026, 08:01 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 04-Jun-2026, 09:31 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 04-Jun-2026, 10:11 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 06-Jun-2026, 11:34 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 06-Jun-2026, 10:04 PM
RE: Milan 4.2 - door Gideonaut - 06-Jun-2026, 10:59 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 06-Jun-2026, 11:49 PM
RE: Milan 4.2 - door Wim -de roetsende - 07-Jun-2026, 10:04 AM
RE: Milan 4.2 - door 365cycle - 07-Jun-2026, 02:06 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 06-Jun-2026, 11:17 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 07-Jun-2026, 10:05 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 07-Jun-2026, 10:08 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 08-Jun-2026, 08:14 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 08-Jun-2026, 09:46 AM
RE: Milan 4.2 - door datakneder - 08-Jun-2026, 10:56 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 08-Jun-2026, 11:31 AM
RE: Milan 4.2 - door datakneder - 08-Jun-2026, 12:11 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 08-Jun-2026, 12:08 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 08-Jun-2026, 12:38 PM
RE: Milan 4.2 - door Tijanus - 08-Jun-2026, 04:45 PM
RE: Milan 4.2 - door datakneder - 08-Jun-2026, 05:01 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 08-Jun-2026, 05:36 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 08-Jun-2026, 07:36 PM
RE: Milan 4.2 - door Hardloper - 08-Jun-2026, 08:28 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 08-Jun-2026, 08:59 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 08-Jun-2026, 10:54 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 09-Jun-2026, 08:01 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 09-Jun-2026, 09:49 AM
RE: Milan 4.2 - door ZoefZoef - 09-Jun-2026, 02:39 PM
RE: Milan 4.2 - door Gideonaut - 09-Jun-2026, 03:53 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 09-Jun-2026, 11:22 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 10-Jun-2026, 05:39 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 12-Jun-2026, 12:43 AM
RE: Milan 4.2 - door Boyd Maduro - 12-Jun-2026, 07:03 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 12-Jun-2026, 07:44 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 12-Jun-2026, 10:36 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 13-Jun-2026, 10:16 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 13-Jun-2026, 11:24 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 14-Jun-2026, 02:52 PM
RE: Milan 4.2 - door gideon - 14-Jun-2026, 05:35 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 14-Jun-2026, 11:45 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 15-Jun-2026, 07:42 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 15-Jun-2026, 01:53 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 17-Jun-2026, 10:13 AM
RE: Milan 4.2 - door 365cycle - 17-Jun-2026, 06:32 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 17-Jun-2026, 08:02 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 18-Jun-2026, 07:43 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 18-Jun-2026, 09:26 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 18-Jun-2026, 01:12 PM
RE: Milan 4.2 - door 365cycle - 18-Jun-2026, 09:38 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 18-Jun-2026, 09:46 PM
RE: Milan 4.2 - door Bob Hagendijk - 18-Jun-2026, 11:28 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 19-Jun-2026, 07:36 AM
RE: Milan 4.2 - door Bob Hagendijk - 20-Jun-2026, 07:48 AM
RE: Milan 4.2 - door melle z - 19-Jun-2026, 09:20 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 19-Jun-2026, 04:43 PM
RE: Milan 4.2 - door melle z - 20-Jun-2026, 11:20 AM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 20-Jun-2026, 10:32 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 21-Jun-2026, 01:46 PM
RE: Milan 4.2 - door Willeke_IGKT - 21-Jun-2026, 02:49 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 21-Jun-2026, 03:29 PM
RE: Milan 4.2 - door Wim -de roetsende - 21-Jun-2026, 05:24 PM
RE: Milan 4.2 - door Bobslee - 21-Jun-2026, 07:26 PM
RE: Milan 4.2 - door Willeke_IGKT - 21-Jun-2026, 04:05 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 22-Jun-2026, 10:37 AM
RE: Milan 4.2 - door 365cycle - 22-Jun-2026, 01:41 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - 22-Jun-2026, 03:18 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - , 10:35 PM
RE: Milan 4.2 - door Jeroen S - , 11:26 PM
RE: Milan 4.2 - door Arend-Jan - 1 uur geleden
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Josligfiets - 16-May-2026, 11:57 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Arend-Jan - 17-May-2026, 12:02 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-May-2026, 12:20 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Josligfiets - 17-May-2026, 07:50 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door blokdoorn - 17-May-2026, 09:14 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Hardloper - 17-May-2026, 09:36 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Arend-Jan - 17-May-2026, 11:08 AM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 17-May-2026, 12:38 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Arend-Jan - 17-May-2026, 12:43 PM
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Gideonaut - 17-May-2026, 01:25 PM
Milan 4.2 - door Willeke_IGKT - 17-May-2026, 01:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: NielsKo, 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM