1 uur geleden
(2 uren geleden)Jeroen S schreef: Misschien heb je nog kopjes in een betere conditie, met minder speling?
Het 'probleem' zit niet zozeer in de speling in de kopjes. Ja er zat ook speling tussen de draad in het kopje en de draad op de stang. Die heb ik al weggehaald met tape. De speling in het lager is niet noemenswaardig.
De speling zit in het boutje dat door het oog gaat van het kopje en door het gat in in het 'voetje' op de veerpoot. Dat gat in de veerpoot is ruim en daar zit de speling. Om het kopje een slag te draaien op de stuurstang moet dat boutje los. De speling bij het vastzetten is zeker zo groot als als 1 slag op de draad.

