1 uur geleden
Mijn beperkte ervaring sluit aan bij die van Wim. Indirect onderstuur ( met een kogelkopstang) gaat wel, dan bots je niet zo snel tegen je been/heup. Direct onderstuur is een heel andere kwestie. Op de klassieke m5 20-28 met onderstuur had ik al een best grote draaicirkel en het stuur onderin m'n bovenbeen bij stilstaan. Dat is echter ook een vrij smal stuurtje.
Deze heeft een breder stuur, maar wel een echt lange voorbouw, ik schat meer dan 10 cm. Ben benieuwd. De m5 lowracer heeft een draaicirkel vergelijkbaar met de Milan GT. Maar je bent wel heel smal. Dat scheelt soms iets. De Kingcycle met ongeveer 100 cm wielbasis en ongelimiteerd sturen heeft echt een super kleine draaicirkel, daarmee kan ik als het meezit omdraaien op een landweggetje wat een ongeveer een vrachtwagen breed is.
Deze heeft een breder stuur, maar wel een echt lange voorbouw, ik schat meer dan 10 cm. Ben benieuwd. De m5 lowracer heeft een draaicirkel vergelijkbaar met de Milan GT. Maar je bent wel heel smal. Dat scheelt soms iets. De Kingcycle met ongeveer 100 cm wielbasis en ongelimiteerd sturen heeft echt een super kleine draaicirkel, daarmee kan ik als het meezit omdraaien op een landweggetje wat een ongeveer een vrachtwagen breed is.

