1 uur geleden
Ik heb van de 4de t/m de 7de klas in zo'n ***** warme noodgebouw les gehad. Steeds werd ons voor het jaar erop een koeler lokaal beloofd. Alleen 3de en 8ste klas was in het koelere stenen gebouw. Dus ik kan heel goed indenken dat het nu veel te warm is. Ik snap niet dat er gewoon geld is voor airco in de scholen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.

