55 minuten geleden
(57 minuten geleden)Willeke_IGKT schreef: De regen op zich was welkom maar het nat worden in mijn fiets minder.
En het onweer was net ver genoeg weg.
Degene die het vandaag nog niet hebben kunnen meemaken krijgen het waarschijnlijk de komende nacht of morgen.
Hier in Fryslan nog helemaal niks....drukkend benauwd dat wel momenteel...

