|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 803
Topics: 19
Lid sinds: Jan 2023
Bedankt: 850
1697 x bedankt in 759 berichten
(1 uur geleden)Wim -de roetsende schreef: (1 uur geleden)Gideonaut schreef: Regen! Onweer! VERKOELING!!! 
We wachten er nog steeds op en de verwachting voor morgen is 0 mm regen.
https://www.wetteronline.de/regenradar?m...entHighRes
Het gaat inderdaad net aan jullie voorbij.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door LigfietsWilsum - 1 uur geleden
|
Gebruikers die dit topic lezen: ZoefZoef, 16 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|