1 uur geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door Lopopodium.)
Hier aan de kust was het lekker koel vandaag. Nouja, toch een graad of 25 en mijn huis is en blijft tegen de 30 graden. Maar beter dan 30-35 binnenshuis van de afgelopen dagen. Mijn thermostaat geeft geen hogere waarden dan 29,8, maar vandaag zakte die naar 29,0 voor het eerst sinds dagen. En alles is beter dan hoe het gisteren in Limburg was. De trein zonder airco was al een hel (ik ben in Den Bosch maar uitgestapt om op de gok een trein later te pakken die wel airco had (en dat had 'ie gelukkig)), maar ook eenmaal op het station tikte de meter waarschijnlijk akelig dicht tegen de 40 aan, durf ik te wedden.
Kon vanavond tussen de onweer (zonder buien die verder ging dan war druppels) nog een tochtje van twee uur maken. Dat heb ik de afgelopen paar dagen niet gedaan / gewild.
Kon vanavond tussen de onweer (zonder buien die verder ging dan war druppels) nog een tochtje van twee uur maken. Dat heb ik de afgelopen paar dagen niet gedaan / gewild.

