(5 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Ik ben in ieder geval voor de Aarde, want dat is het enige ruimteschip dat we hebben.
Huh? Je bent niet bekend met Planet B?
"At some point in the not-so-distant future, we humans had to look for a new place to live. Just when we thought we'd have to settle for Mars, we suddenly discovered a new planet, one we lovingly christened "Planet B". It was a second chance for humanity, and of course we were determined to do everything right this time because as everyone knows, we humans learn very well from our mistakes...
In Planet B, you slip into the role of corrupt governors. You make crooked deals with corporations to advance your own interests. (...)"
...en op de doos zie je demonstranten met een spandoek "There is no planet C", briljant!
Nou goed, ik was vandaag blij omdat ik een oud omaatje heb geholpen met oversteken. Nee, echt. Hoewel, geen idee of ze (klein)kinderen had natuurlijk, maar ze was nog grijzer dan ik en met haar Van Raam trike enigzins vastgelopen in de berm in een poging alsnog het fietspad te bereiken. Meneer de wegbeheerder (/ontwerper) had maar weer eens aangenomen dat fietsers om een hoekje kunnen kijken om te zien dat het fietspad daar begint (oh, en nooit harder gaan dan 12 per uur, en kunnen draaien op een halve meter. Toegegeven, het 'en kunnen vliegen over stoepbanden' was ditmaal niet eens van toepassing). En blij omdat het weer prima fietsweer was. Een tikje warm zelfs, in Quifje.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine'