16-Jun-2023, 05:59 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-Jun-2023, 06:02 PM door Willeke_IGKT.)
Ik had mijn kettingbreuk 1500 meter van huis, dus de Quest eerst thuisgebracht en de volgende dag zelf gerepareerd, onderweg terug van Dronten waar mij verzekerd was dat een nieuwe ketting niet nodig was.
Op dat kleine stukje is mij twee keer hulp aangeboden, maar door mensen die niet wisten wat en hoe.
Ketting weer opleggen ging meestal heel snel. Maar een keer hulp nodig gehad, dat was bij mijn eerste rit met De Waterlandse Liggers, toen ik na een lekke band onderweg ook de ketting moer vast had vlak bij het verzamelpunt.
Op dat kleine stukje is mij twee keer hulp aangeboden, maar door mensen die niet wisten wat en hoe.
Ketting weer opleggen ging meestal heel snel. Maar een keer hulp nodig gehad, dat was bij mijn eerste rit met De Waterlandse Liggers, toen ik na een lekke band onderweg ook de ketting moer vast had vlak bij het verzamelpunt.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)