Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Promotie van het ligfietsen en de vereniging?
#66
(03-Jan-2023, 12:04 AM)365cycle schreef:
(02-Jan-2023, 11:51 PM)ZoefZoef schreef: Influencers.. jammer dat ze altijd zo f*cking commercieel zijn, maar zo'n Enzo Knol kennis laten maken met bijv een velomobiel en andere ligfietsen kan best leuk zijn.

Misschien wat voor 365cycle als ex-petrolhead.  Gewoon hem aansporen eens een dagje van vehikel wisselen.  Niet geschoten is altijd mis. Ik weet dat ie zo ook eens een dagje op een motorzijspan heeft rondgereden.
Zo'n Enzo Knol is niet zo mijn bereik geloof ik. Iets moet dan ook maar net het hedendaagse equivalent van wat ik "cool" noemde worden. Ik denk niet dat ik dat goed kan. 
Die TEDx werkte wel goed. Studenten, vlak voor ze de aller belangrijkste keuzes in hun leven gaan maken, vaak nog erg ijdel en net zo weinig zin in/tijd voor de "gym" als mijn leeftijdscategorie. Ze waren behoorlijk geboeid.
De jeugd heeft de toekomst.  Ik.moest denken aan een filmpje van m waarin ie een dagje ruilde van auro met een zijspanrijder. Die had m dacht ik gewoon gemaild.

Gaat niet om de persoon, maar om de aandacht die je ermee creeert voor de ligfiets of velomobiel als ie een beetje positief erover is. Je hebt een gigantische expose ermee en die knakker zie ik eigenlijk nog wel in een velomobiel stappen, ook al mist ie wat pk's. 

Als dat dan een leuk filmpje oplevert.. veel expose heb je het doel bereikt.

Net als zo'n oliebollentocht altijd wel wat aandacht genereert.  Het is best indrukwekkend als er opeens een kleine 100 velomobielen voorbij komen rijden. En als het dan ook weer wat aandacht oplevert in de lokale pers en de voordelen van zo'n velomobiel worden een beetje belicht, heb je toch weer wat mensen bereikt.  Net als dat je via jouw TEDx talk een aantal studenten hopelijk aan het denken hebt gezet.

Ik mag hopen dat er toch wel een paar overtuigd zijn geraakt en ooit eens een velomobiel zouden overwegen.
Antwoord }


Berichten in dit topic
RE: Promotie van het ligfietsen en de vereniging? - door ZoefZoef - 03-Jan-2023, 12:19 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
De Waterlandse Liggers
De Waterlandse Ligge...GertBr — 11:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Volgens mij heb ik o...Jeroen S — 11:06 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Die binnenkabels, du...melle z — 10:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Wat betreft de versn...Jeroen S — 10:47 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Gelukkig kwam je n...Martin van Mourik — 08:55 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Alles wat ik rijd be...Tegelfanaat — 08:33 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij = Velion / Code ...Hoekie — 08:27 PM
Spezi 2024
Eerste dag al veel g...Hoekie — 08:25 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij? Hij stond er. ...LigfietsWilsum — 08:22 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij stond er. Heb er...Hoekie — 08:19 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Valt dat nog te repa...Fietsbennie — 08:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Een vreemde houding....Tom Fekkes — 08:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Woei, dat is balen!...ZoefZoef — 08:09 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Woei, dat is balen! ...365cycle — 07:34 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Niet blij vandaag wa...Tegelfanaat — 06:46 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...Willeke_IGKT — 06:02 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Later we vooral er n...Hardloper — 02:37 PM