Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Promotie van het ligfietsen en de vereniging?
(11-Jan-2023, 10:23 AM)365cycle schreef:
(11-Jan-2023, 06:06 AM)PlantageBohémien schreef: Kan die kritiek wel een beetje volgen, sommige ontwerpen zijn wel erg extreem en daardoor alleen voor een kleine groep interessant, de grote massa wil comfort, dat verklaart ook het succes v d auto, als je een grotere groep aan wil spreken [ en dat is nodig als je wat voor onze planeet wil doen] zul je  een E motor moeten monteren
De grote massa wil vooral niet na hoeven denken, maar dat is wat anders dan comfort. 
Ik weet nog niet hoe ik er ga komen, maar de indruk die ik van de Japanse cultuur heb vind ik om die reden dusdanig fascinerend dat ik er graag eens een kijkje ga nemen. Ondertussen deel ik deze graag even met jullie:



45. Het duizelt me al als ik eraan denk, maar als 1500 mensen het kunnen kan ik het ook.

(11-Jan-2023, 06:06 AM)PlantageBohémien schreef: , wat mij verbaasd is, dat het grote oppervlak v d kuip niet met solar cellen beplakt wordt, bij auto's, campers gebeurd dit ook al, waarom die kansen onbenut laten, je ziet weleens gebruikers die zelf een solarpaneel monteren, maar af leverancier zie ik daar nog niet veel komen?
Solar cellen zijn zwaar en de opbrengst is in verhouding heel beperkt, zeker in landen waar de zon niet altijd door de wolken komt. De nadelen wegen daardoor niet op tegen de voordelen, behalve misschien voor bikecampers die hun mobiele telefoon opgeladen willen houden. Dankzij het Chinese zwaaiende katje in mijn woonkamer heb ik geleerd wanneer er daardoor echt veel energie vrijkomt. Op dit moment is het hier enigszins bewolkt; het katje zwaait wel maar het tikt niet eens, terwijl het armpje als de zon erop staat met luide tikken tegen de eindaanslag vliegt.
Een ander goed voorbeeld is de Garmin Edge 1040 fietscomputer; daarvan is een Solar variant en een non-Solar variant. De eerstgenoemde is 100 of 150 euro duurder. Je moet 'm nog steeds opladen, alleen 25% minder dan de non-Solar. Het scherm is echter ook minder helder - volgens mij verkoopt de goedkope versie verreweg het best.

Trouwens, over comfort gesproken...

...als dat het grote probleem is, waarom is dit dan geen doorslaand succes geworden?

LEF, by EV Mobility
Zo te zien geen trapas, dus niet voor grotere afstanden, wat me ook vaak opvalt is , dat er vaak iets ontwikkeld wordt voor 2 verschillende markten, de sportieve, recreatieve markt, en dan wil men op de markt voor mindervaliden ook nog een graantje mee pikken, het resultaat is dat het product tussen tussen de wal en het schip valt.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
RE: Promotie van het ligfietsen en de vereniging? - door PlantageBohémien - 11-Jan-2023, 01:38 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Zou het -hoe hinderl...ZoefZoef — 10:30 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Heb een schatting ...Wim -de roetsende — 10:18 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
De meeste mensen wet...Willeke_IGKT — 09:28 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Mij is altijd gele...Hardloper — 09:08 AM
Spezi 2024
Ik ben al heel ong...Hoekie — 08:47 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Wat betreft de ver...Tom Fekkes — 01:45 AM
Spezi 2024
Ik ben al heel onged...Gideonaut — 01:00 AM
De Waterlandse Liggers
De Waterlandse Ligge...GertBr — 11:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Volgens mij heb ik o...Jeroen S — 11:06 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Die binnenkabels, du...melle z — 10:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Wat betreft de versn...Jeroen S — 10:47 PM
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Gelukkig kwam je n...Martin van Mourik — 08:55 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Alles wat ik rijd be...Tegelfanaat — 08:33 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij = Velion / Code ...Hoekie — 08:27 PM
Spezi 2024
Eerste dag al veel g...Hoekie — 08:25 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij? Hij stond er. ...LigfietsWilsum — 08:22 PM
Velion / Code naam: VM45
Hij stond er. Heb er...Hoekie — 08:19 PM