Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Vrijdag j.l. vlak bij Almelo deze witte Mango.
Antwoord }
Bedankt door:
Had die man een baard, dan heb ik hem wel eens gezien. Ben je vaker bij Almelo te vinden? Misschien maar keer bakkie doen...
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
(09-Jul-2019, 08:49 PM)Fietsbennie schreef: Had die man een baard, dan heb ik hem wel eens gezien. Ben je vaker bij Almelo te vinden? Misschien maar keer bakkie doen...
Ik heb niet gezien of ie een baard had. We gingen beiden te snel denk ik. Misschien was het wel een dame  Wink

En nee ... ik ben heel zelden in Oldenzaal maar ... dank voor het aanbod.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag in een rondje om het Westland heen van 101 kilometer zag ik een driewieler bij de Maeslantkering langs de Nieuwe Waterweg.
Antwoord }
Bedankt door:
In een tochtje naar en om Schiphol heen twee stuks; een dame op een tweewieler ten noorden van Alphen aan den Rijn, en een heer in een geelwitte velomobiel ten noorden van Schiphol.
Antwoord }
Bedankt door:
(14-Jul-2019, 10:48 PM)Lopopodium schreef: In een tochtje naar en om Schiphol heen twee stuks; een dame op een tweewieler ten noorden van Alphen aan den Rijn, en een heer in een geelwitte velomobiel ten noorden van Schiphol.

Ik had ten noorden van Schiphol ook nog even de Boeing 747 van Corendon van dichtbij bekeken. Schijnbaar kan je er op een later moment ook daadwerkelijk in / op / onder.
Antwoord }
Bedankt door:
Gisterochtend iets na 8 uur kwam ik een (liggende) handbiker tegen op de Riethovensedijk in Bergeijk.
Zwaaien met een afgedekte instapopening was voir mij lastig en de handbiker had ook zijn handen vol.
Een wederzijdse grote glimlach is natuurlijk ook een groet.
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door:
Gisteravond zo rond 1930 een snelle lage ligger op het snelfietspad van Etten-Leur richting Breda. Ik was met de roets en ging de andere kant op. Hebben uitbundig naar elkaar gezwaaid.
Groet,
Johan
huidige fietsen: ICB dF-xl 118 - Thys 209 - Trek X500 || ooit gehad: Velomobiel.nl Quest 706 & 202 - M5 Lowracer - Optima Stinger || Strava
Antwoord }
Bedankt door:
Zojuist, 11:23 uur, in de Heuvelstraat in Oosterhout, een zwarte Fujin.
Antwoord }
Bedankt door:
(25-Jul-2019, 11:23 AM)ErikvanD schreef: Zojuist, 11:23 uur, in de Heuvelstraat in Oosterhout, een zwarte Fujin.

Ben je nu aan het fietsen? #lekkerwarm

Of alleen hij ;-)
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
In dit geval alleen hij, ik moest even in de stad zijn (te voet). Vanochtend wel met de fiets naar het werk gereden, was toen al best warm. Zal straks wel lekker bakken worden op de weg terug... heb toch maar even zonnebrandcrème gehaald...
Antwoord }
Bedankt door:
Van de week in Stockholm geweest. 2 liggers gezien en 2 Flevobike cargo bikes.
Niet veel, maar ik zag vooral dat 4 bedrijven Stockholm overspoeld hebben met elektrische steps.
Die overal gedumpt worden. In de parken en simpelweg midden op de weg/fietspad.

Vandaag op pad naar huis, laatste stuk A58, druk met toeristen, waaronder deze met 2 ligfietsen op de aanhangwagen.
[Afbeelding: Ligfietsen-op-de-aanhangwagen.jpg]

En ja ik heb mijn rondje alweer gedaan. Gelukkig weer wat afgekoeld en bewolkt. Heerlijk na een weekje in druk Stockholm (Hoekie is genezen van stedentrips).
Antwoord }
Bedankt door:
Vanmiddag een witte velomobiel met een oranje achterkant gezien op de Oostvaardersdijk tussen Lelystad en Almere, ter hoogte van uitkijkpunt het Nonnetje.
Op de knardijk een rode ligger. We hebben elkaar gegroet.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Donderdag zag op Borkum in het havengebied (wij waren net aangekomen) een HP-velotechnik Speedmachine (dat denk ik, ik ben niet geheel zeker). We hebben elkaar enthousiast begroet. We hebben op Borkum een nachtje gekampeerd op de bonnefooi. Erg leuk toch, zo'n Duits Waddeneiland om de hoek.
Antwoord }
Bedankt door:
Maandag in best bij het kanaal een dichte oranje fiets gespot.
Antwoord }
Bedankt door:
In hilvarenbeek 2 liggers. Waarvan 1 groene nazca.j
Antwoord }
Bedankt door:
(30-Jul-2019, 11:24 PM)amararock schreef: Maandag in best bij het kanaal een dichte oranje fiets gespot.

Bij welk kanaal?
Antwoord }
Bedankt door:
In een tocht van 181 kilometer van Den Haag naar Kampen geen ligfietser gezien. De mevrouw op het pontje in Nigtevecht zei tegen me dat ze haast nooit ligfietsers ziet. Geloof haar graag, maar toch vreemd met zoveel grote plaatsen in de buurt als Amsterdam, Hilversum, Almere en Utrecht.
Antwoord }
Bedankt door:
(06-Aug-2019, 09:49 PM)Roef Veerman schreef:
(30-Jul-2019, 11:24 PM)amararock schreef: Maandag in best bij het kanaal een dichte oranje fiets gespot.

Bij welk kanaal?

Bij de decathlon
Antwoord }
Bedankt door:
Een drukke dag vandaag! In een tocht van 139 kilometer van Den Haag naar Hellevoetsluis en weer terug maar liefst vier ligfietsers.

Een blauwe tweewieler net onder Pernis, een zwart/paarse tweewieler ten oosten van Hellevoetsluis, een driewieler ten noorden van Hellevoetsluis en nog een driewieler. Ben even vergeten waar ik die tweede driewieler zag. Ergens tussen Hellevoetsluis en Rozenburg in. Bij Brielle, denk ik. Opvallend, alle vier op het eiland Voorne-Putten, dus.
Antwoord }
Bedankt door:
Vanmiddag (16 augustus) langs de noordzijde van het Noord-Hollands kanaal richting Spijkerboor, een ligger met 20 inch wielen. Ik langs de zuidzijde richting Purmerend. Ik zwaaide, hij heeft mij waarschijnlijk niet gezien....
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
[Afbeelding: 20190820_115300-149727836972412947.jpg?w=1536]

20-8-2019: Deze elektrisch ondersteunde trike met aanhanger reed me voorbij in Lage Zwaluwe  Smile
Antwoord }
Bedankt door:
Vanmiddag een gespot in Mariënberg. Ik was zelf met de jongens met een bakfiets op stap.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
In een tocht van 172 kilometer van Den Haag / Amsterdam / Hoorn / Enkhuizen / Andijk / Hoorn tweemaal een ligfiets. De eerste, een tweewieler, was ten zuiden van Leiden langs de Vliet. De andere ben ik alweer vergeten waar dat was...

Opvallend feitje van de dag: bij de zes / zeven kerktorens met tijdsaanduiding die ik gezien heb in de oostelijke helft van West-Friesland was er maar eentje die de juiste tijd aan gaf. De rest zat er veelal uren naast...
Antwoord }
Bedankt door:
(20-Aug-2019, 11:59 AM)ErikvanD schreef: [Afbeelding: 20190820_115300-149727836972412947.jpg?w=1536]

20-8-2019: Deze elektrisch ondersteunde trike met aanhanger reed me voorbij in Lage Zwaluwe  Smile

Ik zou bijna zeggen, ziedaar, de toekomst van het ligfietsen Big Grin
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
(23-Aug-2019, 11:15 PM)Lopopodium schreef: In een tocht van 172 kilometer van Den Haag / Amsterdam / Hoorn / Enkhuizen / Andijk / Hoorn tweemaal een ligfiets. De eerste, een tweewieler, was ten zuiden van Leiden langs de Vliet. De andere ben ik alweer vergeten waar dat was...

Opvallend feitje van de dag: bij de zes / zeven kerktorens met tijdsaanduiding die ik gezien heb in de oostelijke helft van West-Friesland was er maar eentje die de juiste tijd aan gaf. De rest zat er veelal uren naast...

Is ook niet niks zeg... Dat met die kerkklokken begon mij tijdens de vorige ritten ook al op te vallen. Kerken zijn (helaas) niet meer bij de tijd. Maar dat is een andere discussie.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 36 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Huidige banden: de...Frutsel — 10:07 AM
LINK: Flevobike 438 wielen te koop
Daar ik maar al te g...martinus — 11:14 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Systeemgewicht; een ...TvWijk — 11:13 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Ja, daar kom ik wel ...melle z — 10:20 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Melle, ben je toeval...Fietsbennie — 10:01 PM
mods op mijn roeifiets
De "Roeifiets k...Merijn — 09:41 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakke...Tom Fekkes — 09:15 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het hoofd van die au...Jeroen S — 08:27 PM
mods op mijn roeifiets
Vooral als de wi...Wim -de roetsende — 07:59 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakkere...Lopopodium — 07:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het is echt ongekend...melle z — 06:07 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Echter ik zou dan ee...melle z — 04:33 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je h...PieterTrapt — 02:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je hele ...Hardloper — 02:04 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het kan inderdaad na...PieterTrapt — 02:02 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Oef.. hier w...Arend-Jan — 12:27 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Het onderscheid tuss...melle z — 12:26 PM