Berichten: 5.868
Topics: 112
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 11825
9172 x bedankt in 4492 berichten
Goedgekeurd tot die snelheid. Het zegt idd niets.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 6.327
Topics: 160
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2433
8429 x bedankt in 4109 berichten
6 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 uren geleden door Wim -de roetsende.)
(, 10:49 PM)ZoefZoef schreef: De tweede CHR met kapotte voorvelg kan straks dus ook de weg weer op.
Is dat die ene met die sterwielen? Wat is er nou precies kapot?
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Berichten: 2.248
Topics: 25
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 31
3413 x bedankt in 1876 berichten
4 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 uren geleden door ZoefZoef.)
Mn eerste is volledig Dura Ace en M5. Hoge carbon M5 wielen, de M5 naven, remmen en remhandels. Daarvan was bij aankoop -blind gekocht, niet proefgereden de remrand van het voorwiel niet helemaal vlak. Later heb ik het hele voorwiel kapot gereden
De lichtgewicht Bram M5 naaf is uitgescheurd. Voorwiel klemgereden bij stuuruitslag door de trapper/crank
Degene met tailbag, chr2, is degene met zowel voor als achter een 3-spoke. Achter een HED3, voor eentje gemaakt door Bram/M5. Dat voorwiel bevat ook een oneffenheid in de velgrand
Proefrijden was niet mogelijk omdat de band niet opgepompt kon worden. Bleek echter niet lek te zijn. Onder deze gaat nu voor dus een ander voorwiel. En die gaat mogelijk naar de andere chr.
Setje vision team 35 daarvan gaat het voorwiel sowieso gebruikt worden. Achterwiel gaat er wellicht in bij verkoop.
Les geleerd: bij carbon velgen altijd heel goed de velgrand controleren!
Berichten: 6.327
Topics: 160
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2433
8429 x bedankt in 4109 berichten
(4 uren geleden)ZoefZoef schreef: Mn eerste is volledig Dura Ace en M5.
Degene met tailbag, chr2,
En die gaat mogelijk naar de andere chr.
Heb je er nou 3?
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282