Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deens velomobiel forum
#1
Het is een beetje een longshot, maar ik wil het toch proberen.
In 2017 heb ik mijn Optima Cobra aan een verzamelaar uit Denemarken verkocht.
Ik kom net nog het Optima boekje en het originele aankoopbewijs tegen.
Het enige wat ik nog heb is een naam Ole en dat hij familie in Zeewolde heef en zelf in Denemarken woont.
Is er toevallig een Deens ligfiets forum waar jullie van weten?
Ik ben al even op google aan het zoeken geweest, maar vind zo snel niks.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Misschien kun je hem via Strava hebben te pakken krijgen. Misschien zijn er wel Denen bij de ligfiets Strava groepen, die hem kennen. En dan kunnen zij je misschien wel in contact brengen
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Arjen Hoogcarspel
#3
Via de term liggecykel vind je het een en ander, zij het niet direct een forum.
Wel de Deense HPV: liggecykelforeningen.

Op ons Duitse zusterforum zitten overigens ook wel een paar Denen...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine' 
Antwoord }
#4
Op facebook is er een Deense ligfietsgroep met ,900+ leden:
https://www.facebook.com/groups/9032509641/

En als je hieronder 'Ole' intikt komen daar een aantal leden voorbij met de naam Ole.
https://www.facebook.com/groups/9032509641/members/. Misschien herken je zn achternaam of foto als je een blik op die profielen werpt.
Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Drive by wire...
Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM
Drive by wire...
Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM
How to Save 50% on Your First Shein Orde...
Cycling enthusiasts ...luna03611 — 07:57 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM
Milan 4.2
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM
Drive by wire...
Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM
Drive by wire...
Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM
Drive by wire...
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM
Milan 4.2
On topic! ...Arend-Jan — 08:59 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM
Milan 4.2
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM
Drive by wire...
Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM