Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ideeën gevraagd : wekelijkse rubriek / news items open liggers
#1
Lightbulb 
Zoals de titel luid, hebben jullie ideeën wat voor wekelijkse rubriek jullie graag in het vrijdag zien. En waarbij jullie een bijdrage willen leveren.

Ik denk aan om iedere week dat iemand iets verteld over een onderdeel of 1 fiets die hij/zij bespreekt die hij/zij zocht en na een lange tocht het heeft gevonden. En dan juist wat maakt dit zo gewild door jou. Of misschien wil je wel vertellen over iets wat je nu te koopt en dat je hier over wil vertellen wat voor bijzondere herinneringen eraan zitten. Of misschien wil je juist vertellen over een bijzondere fietstocht / reis etc. Het is misschien leuk als het ook meer verhalen komen van ook jullie en niet wat wij redactie alleen maar weet te vinden.

Nu puntje 2. Hebben jullie nog interessante items over open liggers. Ook zij willen we gewoon aanspreken met ons vrijdag bericht, alleen vinden we hier helaas gewoon minder leuke artikels over. Al hoop ik dat we toch al paar hebben gevonden voor vanmiddag. Ik kan al spoileren, dat we niet alleen velomobiel news hebben. Dus alle input is welkom.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Drive by wire...
Neem aan dat moder...Willeke_IGKT — 06:24 AM
Drive by wire...
Meestal zijn andere ...Wim -de roetsende — 06:21 AM
Drive by wire...
alsof iemand met g...365cycle — 01:40 AM
Medeliggers onderweg
Vanavond zag ik een ...365cycle — 01:29 AM
Drive by wire...
Neem aan dat moderat...blokdoorn — 11:28 PM
Drive by wire...
Een mooi rustiek Fra...Jeroen S — 09:26 PM
Medeliggers onderweg
Ik zag net een handb...365cycle — 06:50 PM
Welke fietshelm is het meest comfortabe...
Ik zou dan sowieso e...Wim -de roetsende — 05:46 PM
Milan 4.2
Kettingrolhoudertje,...Arend-Jan — 05:39 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag rond 12:00 z...Bob Hagendijk — 03:14 PM
Drive by wire...
man man man sommige...datakneder — 12:14 PM
Drive by wire...
We hebben hier gewoo...Gideonaut — 11:51 AM
Drive by wire...
Toch lijkt het geen ...liggende daan — 11:31 AM
Welke fietshelm is het meest comfortabel...
Mijn huidige helm zi...TimSch — 11:16 AM
Drive by wire...
Het is de typische o...Jeroen S — 07:57 AM
Milan 4.2
Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM
Drive by wire...
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM