Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
... omdat een spaak in mijn achterwiel gebroken is. Tenminste dat dacht ik, maar het blijkt de nippel te zijn die is gebroken.

[Afbeelding: 20241004-141715.jpg]

Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Is het gewoon pech, of moet ik deze nippels maar niet meer vertrouwen?

De velg blijkt onbeschadigd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie
(04-Oct-2024, 03:07 PM)LigZeeuw schreef: Favero Assioma PRO MX-2. Gekocht bij Futurumshop maar die verwijzen me door naar Favero zelf (op verzoek van Favero). Gistermiddag een melding gemaakt maar nog geen reactie gehad helaas. Op internet lees ik van meer mensen die dit probleem hebben en daar wordt het netjes opgelost dus ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Als ik ze maar niet te lang kwijt ben straks.
Die heb ik sinds kort ook (yep, ik ben overgestapt van Look op SPD!), maar dan de enkele versie. Inderdaad top service gehad van Marco van Favero, maar mijn online melding schoot ook niet op. Ik heb gebeld.
Er is een manier om ze te resetten, da's misschien een poging waard: Even uitbouwen (of iig het pedaal bij de lader krijgen), en dan heel snel de magneetcontacten van de lader verbinding laten maken met de connector op het pedaal en weer los trekken. 3x per seconde ongeveer, tot het lampje van het pedaal uit gaat en uit blijft.
Dan duurt het 30~60 seconden voor ze weer aan gaan.

Daarnaast is er kortgeleden een firmware update geweest waar veel belangrijke fixes in schijnen te zitten. Als je een Samsung of Nothing Phone hebt zou het kunnen dat je problemen hebt met de installatie als je de laatste updates van je OS hebt, dan moet je even wachten op de nieuwe update van de Favero app.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Heb ook weleens een gebroken nippel gehad, alleen die vervangen en ook na vele kms verder geen problemen.
Antwoord }
Bedankt door: datakneder , Willeke_IGKT
(04-Oct-2024, 03:07 PM)LigZeeuw schreef: . Als ik ze maar niet te lang kwijt ben straks.

Theo had erover toen ik erover had om vermogens meters te installeren in de QV. Zal ik de oude maar innemen dan. Nou als ik zo over nadenk, goed om nooit de pendalen die standaard geleverd worden in te leveren wanneer je vermogens meters installeert. Dat je geen trappers meer hebt als je vermogens meters moet opsturen stond ik toen niet zo bij stil.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(04-Oct-2024, 11:54 AM)Hoekie schreef:
(03-Oct-2024, 07:59 PM)TimSch schreef: Niet blij dat m'n 2e ruitenwisser in anderhalf jaar is gebroken. Op dezelfde plek. Toch een zwak punt wellicht?

Is er eigenlijk keuze op ruitenwissergebied? Of is Velomobile SH de enige?

Heb je de eerste nog of het verbeterde model van Velomobile SH.
De eerste was met de ronde dop. Die was wel goed maar wis-technisch kon dat beter.
De tweede is met vierkant rond de bout. En omdat die daar vierkant is, zijn er vier zwakke plekken.
Die is bij mij ook gebroken.
De derde versie is rond rond de bout en daarmee duidelijk dikker materiaal, en heeft daarmee die zwakke plek niet.

Welke versie heb je?

Ik heb de vierkante, Axel noemt die 3.0 meen ik. 

Er is dus nu een versie die rond is rond de bout? Want daar zie ik niks van op de foto's/filmpjes op zijn webshop, daar staat alleen de vierkante...

(04-Oct-2024, 01:52 PM)Piet K schreef:
(03-Oct-2024, 07:59 PM)TimSch schreef: Niet blij dat m'n 2e ruitenwisser in anderhalf jaar is gebroken. Op dezelfde plek. Toch een zwak punt wellicht?

Is er eigenlijk keuze op ruitenwissergebied? Of is Velomobile SH de enige?

Ik heb de daniel wisser, bevalt mij beter dan het exemplaar van Velomobile SH. 

Groet

Piet K

Waar kan ik die bekijken/bestellen? Vind het zo snel niet...

Bedenk me nu dat een overzicht van wissers etc wel handig is in een eigen draadje ipv hier. Mods?  Wink
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(04-Oct-2024, 03:32 PM)365cycle schreef:
(04-Oct-2024, 03:07 PM)LigZeeuw schreef: Favero Assioma PRO MX-2. Gekocht bij Futurumshop maar die verwijzen me door naar Favero zelf (op verzoek van Favero). Gistermiddag een melding gemaakt maar nog geen reactie gehad helaas. Op internet lees ik van meer mensen die dit probleem hebben en daar wordt het netjes opgelost dus ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Als ik ze maar niet te lang kwijt ben straks.
Die heb ik sinds kort ook (yep, ik ben overgestapt van Look op SPD!), maar dan de enkele versie. Inderdaad top service gehad van Marco van Favero, maar mijn online melding schoot ook niet op. Ik heb gebeld.
Er is een manier om ze te resetten, da's misschien een poging waard: Even uitbouwen (of iig het pedaal bij de lader krijgen), en dan heel snel de magneetcontacten van de lader verbinding laten maken met de connector op het pedaal en weer los trekken. 3x per seconde ongeveer, tot het lampje van het pedaal uit gaat en uit blijft.
Dan duurt het 30~60 seconden voor ze weer aan gaan.

Daarnaast is er kortgeleden een firmware update geweest waar veel belangrijke fixes in schijnen te zitten. Als je een Samsung of Nothing Phone hebt zou het kunnen dat je problemen hebt met de installatie als je de laatste updates van je OS hebt, dan moet je even wachten op de nieuwe update van de Favero app.

Wat was jouw issue dat je hun nodig had?
O bedankt voor de tip dat ga ik eens proberen!
Qua firmware zijn ze volgens mij up-to-date (vorige week geüpdatet toen ik ze heb geïnstalleerd, versie 5.34 nu), daar heb ik sowieso als eerste naar gekeken of die te updaten was.

(04-Oct-2024, 04:05 PM)Hardloper schreef:
(04-Oct-2024, 03:07 PM)LigZeeuw schreef: . Als ik ze maar niet te lang kwijt ben straks.

Theo had erover toen ik erover had om vermogens meters te installeren in de QV. Zal ik de oude maar innemen dan. Nou als ik zo over nadenk, goed om nooit de pendalen die standaard geleverd worden in te leveren wanneer je vermogens meters installeert. Dat je geen trappers meer hebt als je vermogens meters moet opsturen stond ik toen niet zo bij stil.

Ik ben inderdaad ook blij dat ik nooit iets weg gooi en mijn oude pedalen dus nog steeds heb.
Antwoord }
Bedankt door:
Heb contact met Axel gehad en uit garantie is deze toegestuurd.
Hij gaf zelf al aan dat de vierkante te zwak bleek.

Gewoon even mailen en krijgt uit garantie deze 'ronde' toegestuurd.

[Afbeelding: 20241004-202258.jpg]
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TimSch
(04-Oct-2024, 06:55 PM)TimSch schreef: Bedenk me nu dat een overzicht van wissers etc wel handig is in een eigen draadje ipv hier. Mods?  Wink

Graag, maak het maar aan. (Je kunt dat zelf.)

Ik denk niet dat het nodig is om deze berichten te verplaatsen maar je kunt ze quoten daar.

Als er toegevoegd blijft worden gaan we wel verplaatsen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
In de shop zag ik inderdaad ook alleen de 'vierkante' versie. Slordig.
Ik denk dat Axel het druk heeft:

Na die automatische wisser via de Duitse forum heeft ie een kant en klaar oplossing in zijn shop.
https://www.velomobileshop.de/p/bikergua...velomobile




Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(03-Oct-2024, 06:51 PM)Lopopodium schreef:
(29-Sep-2024, 09:40 PM)Lopopodium schreef: Jij ook ziek?

Ik zit hier dag zes van het ziekzijn uit te zitten. Iets dat me slechts eens per twee jaar eens overkomt, en nooit zoveel dagen, en helaas deze keer ook met keelpijn, en geen paracetamol meer in huis om dat ongemak te bestrijden. Had vandaag een lange toertocht willen doen. Heb wel gisteren en vandaag een 'normale' rit op de stadsfiets gedaan van beide twee uren, want dat suffig thuiszitten is ook weer zoiets. Ik merkte dat de puf er niet heel erg in zit. Hopelijk ben ik beter als het later deze week weer beter fietsweer wordt en kan ik nog een keertje vijf uur fietsen.

Ondertussen voel ik me alweer een stuk beter ondanks dat ik al tien nachten op rijd belabberd slaap, en me overdag ook nog niet echt voel zoals ik me voelde tot anderhalve week geleden. Desalniettemin wilde ik gebruik maken van het redelijke weer om nog een tochtje te kunnen meepakken. De wind was gemeen, en dat hielp niet echt om er ook lekker weer in te komen. Was na 112 kilometer toch wel behoorlijk afgepeigerd, eenmaal weer thuis. Twee weken geleden fietste ik nog zonder problemen 202 kilometer... Even een dagje herstellen en dan zaterdag gaat het vast weer wat beterder. Nu toch voldaanm en beloon mijzelf over twee uur met versgebakken brood (zodra mijn broodbakker klaar is).

Vandaag 143 kilometer en het ging wel lekker. Even opgezocht, want ik zat me af te vragen of ik ooit wel eens in oktober nog zo'n lange toertocht (in een rondje) heb gefietst. Een tocht in lijn van A naar B tel ik hier niet mee, die zijn altijd van mijn huis naar mijn moeders huis aan de andere kant van het land, om daar mijn fiets voor de winter te stallen. Dat zijn altijd tochten van 170 kilometer, wind (deels) mee. Dat bleek alleen in 2016 te zijn geweest. Toen 144 kilometer.

Ik acht mijzelf nu dus wel weer beter.

Nu nog even een dagje met lekker weer en westelijke wind en dan kan ik mijn fiets ook weer naar mijn moeder fietsen voor de winterstalling (en daar in de regio nog wat tochtjes als ik op bezoek ben de komende weken). Ik hoop dat dat deze week nog gaat lukken. Dinsdag lijkt het wel droog genoeg te gaan zijn (voor nu).
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT
(05-Oct-2024, 10:31 PM)Lopopodium schreef: Nu nog even een dagje met lekker weer en westelijke wind en dan kan ik mijn fiets ook weer naar mijn moeder fietsen voor de winterstalling 

Ik vind dit zo grappig, want ik ken echt niemand die zijn fiets wegbrengt naar een 'winterstalling'. Wel een caravan of een boot, maar geen fiets.

Je bent er trouwens wel vroeg bij, want het is pas een maand herfst meteorologisch gezien en wat de kalender betreft pas 2 weken.

Ik fiets gewoon de hele winter door op de Roeifiets en vanaf nu zal ik ook op de CHR gaan rijden als het mooi weer is.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ik ben juist blij met mn QuestXS voor de komende wintermaanden. Lekker overdekt, warm en op 3 wielen bij evt gladdigheid. Vrees dat de roets en de open liggers als de temperatuur gaat dalen de verliezers gaan worden.

QuestXS moet ik nog wel op maat stellen. Nog geen tijd voor gemaakt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(06-Oct-2024, 10:11 AM)ZoefZoef schreef: Vrees dat de roets en de open liggers als de temperatuur gaat dalen de verliezers gaan worden.

Dat is bij ook zo hoor. Als er echter zo'n heerlijk vriesweertje is met zo'n heerlijk zonnetje, dan mag ik graag een rondje gaan fietsen op de 209 of de CHR.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(06-Oct-2024, 10:23 AM)Wim -de roetsende schreef: Dat is bij ook zo hoor. Als er echter zo'n heerlijk vriesweertje is met zo'n heerlijk zonnetje, dan mag ik graag een rondje gaan fietsen op de 209 of de CHR.

Leg jij nog speciale banden onder de CHR als je in de winter gaat fietsen? Ik rij nu op Pirelli's Cinturato Velo en opzicht voldoen ze prima maar ik kan me voorstellen dat er betere banden zijn voor vorst.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ik heb afgelopen winter doorgefietst op Continental GP 5000. Viel me helemaal niet tegen. Maargoed, ijzel helpt geen enkele band tegen en met sneeuw moet je denk ik al snel een grof profiel hebben wil je er voordeel van hebben. Er werd op mijn route wel goed gestrooid.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(06-Oct-2024, 03:16 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik heb afgelopen winter doorgefietst op Continental GP 5000. Viel me helemaal niet tegen. Maargoed, ijzel helpt geen enkele band tegen en met sneeuw moet je denk ik al snel een grof profiel hebben wil je er voordeel van hebben. Er werd op mijn route wel goed gestrooid.

Sneeuw???

Dat spul ken ik nog wel van vroeger.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Oliver
Continental heeft speciale winterbanden voor de fiets, maar op die ook op de CHR passen weet ik niet. Het is volgens mij meer een brede Hollandse fiets maat.

Echt vermijden bij kou en nattigheid moet je bij koude de Speed Contacts. Die hebben dan echt veel minder grip, bij nattigheid is de grip minimaal, zeker in vergelijking met b.v. een Contact Urban. Toen ik nog met twee wielers de winter doorreed had ik geen speciale winterbanden. Ook de gewone basic GP doet het dan prima. Wel wissel ik nog wel eens naar iets bredere banden, met wat profiel. Panaracer Pasela achter op de Velomobiel. Of een Voyager Hyper op de hoge. Daar heb ik voor ook een 1,25 Pasela op gehad, toen ie nog 26 voor had. Werkte ook, tot 5,5 bar soepel, bij 6 bar ineens keihard. Ik rijd veel in agrarisch gebied. Eerst de mais, dan de bieten, dan de akkers opnieuw inzaaien. De vette klei blijft soms lang liggen.

Ook met Kojaks heb ik wel de winter door gereden. Ging ook goed. In de VM gaat er achter een Michelin Wildrunner op, ook slick maar redelijke grip en de extra dikte vind ik wel fijn. In de winter is de afweging iets langzamer maar wel meer lekbescherming vs snel maar duidelijk kwetsbaarder wel een afweging voor mij. Meestal zit dan alles tegelijk tegen, koud, regen, wind. De GP 5000 zou bij mij wel in de categorie kwetsbaar vallen, gezien de hoeveelheid grind en modder met steentjes op de weg.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Conti Topcontact-winter had ik op mijn bukfiets, die geeft erg veel grip, zelfs bij ijzel. Ik heb nu geen fiets meer waar ze op passen, smalste maat is 37-622.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Eens met Jeroen op een ding na: de ene GP5000 is de andere niet. Ik reed vorige winter met de GP5000 AS TR (All season), een hele snelle band die ook nog eens probleemloos was en veel grip had. Hij ligt nu alweer klaar, ook al heb ik ook een contact urban in 28-622 liggen.

(06-Oct-2024, 10:11 AM)ZoefZoef schreef: Ik ben juist blij met mn QuestXS voor de komende wintermaanden. Lekker overdekt, warm en op 3 wielen bij evt gladdigheid. 
Verkijk je niet op die stabiliteit, een kleine slip kan je opvangen maar veel meer dan dat niet. Ook een velomobiel kan op z'n kant, zelfs of eigenlijk juist een vierwieler.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(07-Oct-2024, 08:27 AM)Victor schreef: Conti Topcontact-winter had ik op mijn bukfiets, die geeft erg veel grip, zelfs bij ijzel. Ik heb nu geen fiets meer waar ze op passen, smalste maat is 37-622.

Die had ik ook op de speed pedelec, fantastische banden zijn dat zeg!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
..omdat ik gefrustreerd ben over iets waar ik niet hier over ga uitwijden, maar verre van blij mee ben en me eigenlijk gewoon genaaid voel op meerdere manier Sad
Antwoord }
Bedankt door:
(07-Oct-2024, 09:23 AM)365cycle schreef: Eens met Jeroen op een ding na: de ene GP5000 is de andere niet. Ik reed vorige winter met de GP5000 AS TR (All season), een hele snelle band die ook nog eens probleemloos was en veel grip had. Hij ligt nu alweer klaar, ook al heb ik ook een contact urban in 28-622 liggen.

(06-Oct-2024, 10:11 AM)ZoefZoef schreef: Ik ben juist blij met mn QuestXS voor de komende wintermaanden. Lekker overdekt, warm en op 3 wielen bij evt gladdigheid. 
Verkijk je niet op die stabiliteit, een kleine slip kan je opvangen maar veel meer dan dat niet. Ook een velomobiel kan op z'n kant, zelfs of eigenlijk juist een vierwieler.

Realiserend dat de afgelopen aantal berichten waarschijnlijk beter verplaatst kunnen worden naar het "banden, banden, banden" draadje:
Ik hoorde dat de (een) GP5000 er ook is in maatje 584 en ik kwam tot de theoretische conclusie dat die maat in principe ook in de Quest(XS) zou moeten passen mits je een niet al te brede band neemt. Is er iemand die dit in de praktijk heeft geprobeerd?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(07-Oct-2024, 04:18 PM)Boyd Maduro schreef:
(07-Oct-2024, 09:23 AM)365cycle schreef: Eens met Jeroen op een ding na: de ene GP5000 is de andere niet. Ik reed vorige winter met de GP5000 AS TR (All season), een hele snelle band die ook nog eens probleemloos was en veel grip had. Hij ligt nu alweer klaar, ook al heb ik ook een contact urban in 28-622 liggen.

[quote="ZoefZoef" pid='54950' dateline='1728202285']
Ik ben juist blij met mn QuestXS voor de komende wintermaanden. Lekker overdekt, warm en op 3 wielen bij evt gladdigheid. 
Verkijk je niet op die stabiliteit, een kleine slip kan je opvangen maar veel meer dan dat niet. Ook een velomobiel kan op z'n kant, zelfs of eigenlijk juist een vierwieler.

Met mn vorige quest ben ik nooit op zn kant gegaan. Gelukkig maar en dat wil ik zo houden.  Ik rijd dus niet op de randjes, al zou ik dat enerzijds best wel willen Wink   Ik doel meer dat je met 3 wielen waarschijnlijk minder kans hebt op een glijpartijtje dan op een tweewieler, waar ik wel al eens ben weggeslipt en een glijdertje mee heb gemaakt.  

Gelukkig wonen wij in de bebouwde wereld, waar menig drukbereden fietspad ook gestrooid wordt. En, ook wel fijn, met de velomobiel mag je legaal de rijbaan kiezen als dat fietspad onverwacht toch niet gestrooid is.


Citaat:Realiserend dat de afgelopen aantal berichten waarschijnlijk beter verplaatst kunnen worden naar het "banden, banden, banden" draadje:
Ik hoorde dat de (een) GP5000 er ook is in maatje 584 en ik kwam tot de theoretische conclusie dat die maat in principe ook in de Quest(XS) zou moeten passen mits je een niet al te brede band neemt. Is er iemand die dit in de praktijk heeft geprobeerd?


Mijn questXS heeft volgens mij nog een 26"-559 achterwiel. Daar is niets mis mee dus dat hou ik voorlopig gewoon zo. Was wel voornemens om alle banden en dus ook de achterband te vervangen voor CCU.  Voor het achterwiel heeft deze 3 varianten: 47, 50 en 55mm.    Voor 55mm banden lees ik dat die in de questxs weleens aan zou kunnen gaan lopen. Blijft de 47mm en 50mm versie over.  Ik denk dat ik voor de 50mm versie ga kiezen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
For what it's worth: een 37-584 heeft rollend nagenoeg dezelfde diameter als een 50-559 (en een niet bestaande/bruikbare 18-622).
Ik zou voor de veiligheid 2mm kleiner blijven (35-584), omdat een band wel een beetje vervormt onder druk, maar je kan in een 559 wielkast dus best een hogere velg+band monteren.

Voor wie nog een 40-584 Marathon zoekt: volgens mij heb ik die nog liggen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro
De conti Urbans zijn naar mijn idee redelijk betrouwbaar in de maatvoering. Het scheelt maar erg weinig tussen beide maten die dan nog overblijven in 26 inch.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Het zou lekker fietsweer worden, zeiden de weerberichtvoorbeschouwingen mij gisteren nog. Ik had een fietstocht van Den Haag naar Didam ingepland, om mijn fiets voor de winterstalling weer naar mijn moeders huis te fietsen. Maar in de zeven uur fietsen was eigenlijk alleen het laatste anderhalf uur goed fietsweer te noemen en er een zonnetje doorbrak. De rest van de tijd heb ik tussen donkere donderwolken gefietst (niet wetende of ze over mij heen zouden komen, ik zag in de verte dat er een flinke hoeveelheid regen uit viel) en tussen Wijk bij Duurstede en Wageningen in de lichte (gelukkig dan nog) regen gefietst. Dat was mij niet beloofd, dus ik ben natuurlijk boos en teleurgesteld dat de beloofde mooie (maar frisse) najaarsdag eigenlijk gewoon een stomme najaarsdag is geworden qua weer! Meestal zijn de weersvoorspellingen een stuk accurater dan die van vandaag.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jeroen S


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 39 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Uit de media ligfiets nieuws
De kale versie van d...Willeke_IGKT — 01:11 AM
Voorvork Raptobike
Maar nee de voor...GHOOGEN — 01:10 AM
Fietstocht berichten en beelden
Ik heb vandaag de Wi...Martin van Mourik — 12:43 AM
Uit de media ligfiets nieuws
Wel glasvezel (en a...Gideonaut — 12:03 AM
Uit de media ligfiets nieuws
Volgens mij heb ik...Roepers — 11:08 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ...JarnoH — 09:20 PM
Uit de media ligfiets nieuws
haha ja toen nog z...Lopopodium — 09:12 PM
Voorvork Raptobike
Beetje off-topic: ...Tijanus — 08:41 PM
Uit de media ligfiets nieuws
haha ja toen nog zak...Gideonaut — 08:06 PM
Uit de media ligfiets nieuws
Dan moet je ook te...Willeke_IGKT — 07:15 PM
High-end M5 CHR van AxelH vanaf €3400
Op marktplaats stond...blokdoorn — 06:14 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ...blokdoorn — 06:11 PM
Voorvork Raptobike
Beetje off-topic: wa...melle z — 05:51 PM
Voorvork Raptobike
Hoog gewicht komt ...Tijanus — 05:44 PM
Voorvork Raptobike
Maar nee de voorvo...Gideonaut — 04:30 PM
Voorvork Raptobike
Ik vind een Champion...melle z — 04:15 PM
Voorvork Raptobike
Ik ervaar mn m5 ch...GHOOGEN — 03:02 PM