Berichten: 6.484
Topics: 164
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2589
8762 x bedankt in 4258 berichten
(9 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: Toen ik de vinnen zag op de foto dacht ik meteen aan bescherming van de body bij op de zijkant gaan.
Dat is inderdaad één van de redenen vertelde Theo.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Berichten: 281
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2021
Bedankt: 86
589 x bedankt in 266 berichten
Het kan subjectief zijn, maar heb toch sterk de indruk dat ik met de qv beduidend vaker meer ruimte krijg dan op de tweewieler doordat hij breed oogt, daar helpt de plaatsing van de twee koplampen bij. De quest 3 kan dat effect behalve van voren ook wel eens van achteren blijken te hebben, zeker met verlichting in de vinnen.
Berichten: 6.484
Topics: 164
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2589
8762 x bedankt in 4258 berichten
(6 uren geleden)blokdoorn schreef: Het kan subjectief zijn, maar heb toch sterk de indruk dat ik met de qv beduidend vaker meer ruimte krijg dan op de tweewieler doordat hij breed oogt, daar helpt de plaatsing van de twee koplampen bij. De quest 3 kan dat effect behalve van voren ook wel eens van achteren blijken te hebben, zeker met verlichting in de vinnen.
Sinds ik 2 lampjes naast de spiegels heb, houden automobilisten ook meer afstand.
Aan diezelfde steuntjes heb ik 2 felle achterlichtjes. Als het weer donkerder wordt 's ochtends en 's avonds, dan zet ik die er weer op.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Berichten: 610
Topics: 1
Lid sinds: Feb 2023
Bedankt: 17
1014 x bedankt in 549 berichten
Ook hier mis ik een wetenschappelijke onderbouwing. De vraag is alleen of dat nodig is. Gevoel zegt ook heel veel.
Groet,
Tom