Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 1.925
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 28753
2818 x bedankt in 1254 berichten
Ik ben blij omdat ik net een afspraak gemaakt heb om de B4M proef te rijden, bij ICB.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 508
Topics: 52
Lid sinds: May 2024
Bedankt: 76
975 x bedankt in 475 berichten
Nice, benieuwd hoe hij bevalt Wanneer ga je proefrijden?
Berichten: 2.681
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2820
3154 x bedankt in 2190 berichten
(08-Oct-2024, 02:34 PM)bucovaina schreef: Nice, benieuwd hoe hij bevalt Wanneer ga je proefrijden? Ik ben ook erg benieuwd naar de bevindingen van Willeke, maar heeft Ymte dan nu eindelijk de B4M?
Ik ben zeer benieuwd hoe de B4M gedraagt t.o.v. van de Strada. Dus een vergelijking van de 2 zou wel interessant zijn.
Niet dat ik 1 van de 2 zou willen, maar ben wel benieuwd hoe ze tegen over elkaar staan.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 5.358
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10506
8109 x bedankt in 4007 berichten
(08-Oct-2024, 01:55 PM)PieterTrapt schreef: Mooi om te zien hoe verschillend mensen zijn. Bij de één verhogen metertjes het plezier, bij de ander bederven ze juist de pret. Klopt. Komt bij mij bij dat ik erfelijk een risicofactor heb, maar we niet precies weten wat de oorzaak daarvan is. Dankzij Garmin heb ik nu een continu "log" en wordt er ook iemand wakker geschud wanneer m'n hartslag ooit een keer echt raar zal doen. Officieel telt het niet mee, toch heeft de Garmin-data de cardioloog al ooit geholpen in de analyse van een probleem. Ik heb liever teveel data dan te weinig.
(08-Oct-2024, 01:55 PM)PieterTrapt schreef: Maar ik begrijp de "meters" ook wel: met cijfers kun je voorkomen dat je jezelf "opblaast". En als je aan het toewerken bent naar een doel, kunnen cijfers heel motiverend werken. Je ziet dan je vooruitgang. Het helpt mij in dagelijkse ritten inderdaad vooral bij energieplanning. Ik laat me snel uitdagen; auto's op een 50- of 60-weg zijn "ankers". Als ik die gewoon moet laten gaan om de week door te komen werkt een maximum hartslag of vermogen heel goed, vooral als ik weer eens een week heb waarin ik in 10-15 ritten 400+ km weg moet werken.
Verder helpen die tools mij i.c.m. Strava en Statshunters dus om nieuwe routes te rijden en nieuwe plekken te ontdekken zonder inefficiënt te worden met mijn tijd. Met een druk leven moet je soms wat compromissen sluiten om te kunnen genieten.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 5.358
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10506
8109 x bedankt in 4007 berichten
(08-Oct-2024, 11:28 AM)blokdoorn schreef: Of je wordt ziek doordat je teveel geloof hecht aan je garmin…. Ja natuurlijk joh. We hadden geen COVID pandemie gehad als er wereldwijd niemand naar z'n HRV gekeken had.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 1.424
Topics: 6
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 238
2734 x bedankt in 1283 berichten
Ik wordt er wel blij van dat we allemaal toch op de een of andere manier met ons lichaam bezig zijn, of je daar nu wel of geen tools voor gebruikt. Het is knap vervelend als je jezelf per ongeluk voorbij loopt.
Berichten: 2.681
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2820
3154 x bedankt in 2190 berichten
Ik denk dat het goed is geweest om even gas terug te nemen op sportief vlak.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 1.925
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 28753
2818 x bedankt in 1254 berichten
08-Oct-2024, 06:46 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Oct-2024, 10:03 PM door Willeke_IGKT.)
(08-Oct-2024, 02:55 PM)Hardloper schreef: Ik ben ook erg benieuwd naar de bevindingen van Willeke, maar heeft Ymte dan nu eindelijk de B4M?
Ik ben zeer benieuwd hoe de B4M gedraagt t.o.v. van de Strada. Dus een vergelijking van de 2 zou wel interessant zijn.
Niet dat ik 1 van de 2 zou willen, maar ben wel benieuwd hoe ze tegen over elkaar staan.
Ik zal zeker vertellen hoe het bevalt, dat gaat al te zien zijn aan of ik wel of niet bestel.
Maar ik ben iemand die niet veel meet tijdens het fietsen dus het zal op gevoel zijn. En mijn huidige fiets heeft heel veel kilometers gelopen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 2.681
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2820
3154 x bedankt in 2190 berichten
(08-Oct-2024, 06:46 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik zal zeker vertellen hoe het bevalt, dat gaat al te zien zijn aan of ik wel of niet bestel.
Maar ik ben iemand die niet veel meer tijdens het fietsen dus het zal op gevoel zijn. En mijn huidige fiets heeft heel veel kilometers gelopen.
De doelgroep is ook mensen die niet zoveel meet denk ik zo. Soms zegt gevoel ook veel he.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 5.854
Topics: 149
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2076
7416 x bedankt in 3649 berichten
(08-Oct-2024, 09:12 PM)Hardloper schreef: De doelgroep is ook mensen die niet zoveel meet denk ik zo. Soms zegt gevoel ook veel he.
Mijn gevoel op de Roeifiets is heel goed. Ik voel mij altijd heel fijn en gelukkig op die fiets.
Zou ik gaan meten, dan zie ik dat mijn gemiddelde snelheid 'bedroevend laag' is vergeleken met veel andere fietsen en fietsers.
Toch is en blijft het gevoel goed.
Ik begrijp anderen die willen meten echter ook prima hoor. Fijn dat we zo verschillend (mogen) zijn.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 2.681
Topics: 92
Lid sinds: Apr 2023
Bedankt: 2820
3154 x bedankt in 2190 berichten
(08-Oct-2024, 09:56 PM)Wim -de roetsende schreef: (08-Oct-2024, 09:12 PM)Hardloper schreef: De doelgroep is ook mensen die niet zoveel meet denk ik zo. Soms zegt gevoel ook veel he.
Mijn gevoel op de Roeifiets is heel goed. Ik voel mij altijd heel fijn en gelukkig op die fiets.
Zou ik gaan meten, dan zie ik dat mijn gemiddelde snelheid 'bedroevend laag' is vergeleken met veel andere fietsen en fietsers.
Toch is en blijft het gevoel goed.
Ik begrijp anderen die willen meten echter ook prima hoor. Fijn dat we zo verschillend (mogen) zijn. Jouw andere fietsen zijn dan ook zeer efficiënt. En er zijn ook dingen die niet zomaar te meten zijn. Hoe comfortabel is het zitje. Hoe comfortabel voel je erin. Hoe ga je dat meten? En hoe interpreteer je de gemeten gegevens? Maar hoe dan ook.
Hoe dan ook. Ik verwacht dat op bepaalde punten de Strada interessanter is en op andere gebieden weer de B4M.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Berichten: 5.358
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10506
8109 x bedankt in 4007 berichten
09-Oct-2024, 12:04 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Oct-2024, 12:07 AM door 365cycle.)
(08-Oct-2024, 09:56 PM)Wim -de roetsende schreef: Mijn gevoel op de Roeifiets is heel goed. Ik voel mij altijd heel fijn en gelukkig op die fiets.
Zou ik gaan meten, dan zie ik dat mijn gemiddelde snelheid 'bedroevend laag' is vergeleken met veel andere fietsen en fietsers.
Toch is en blijft het gevoel goed.
Ik begrijp anderen die willen meten echter ook prima hoor. Fijn dat we zo verschillend (mogen) zijn. Nu vergelijk je appels met peren, en ik kan me eerlijk gezegd ook niet aan het gevoel onttrekken dat je het misschien wel niet helemaal wil begrijpen.
Nog maar een keer vanuit mijn perspectief, omdat ik je mag: Wanneer ik naar mijn werk fiets is mijn gemiddelde reistijd van belang, want ik moet op bepaalde momenten op bepaalde plaatsen zijn. Ik kan m'n kind simpelweg niet voor 8:15 bij school droppen en haal hem het liefst uiterlijk 18:00 op bij de BSO. Eigenlijk is dat al veel later dan ik zou willen, maar als alleenstaand vader (co-ouder) heb ik geen keus. Er moet gewerkt worden. Ik mis wat luxe die jij wel hebt.
Reistijd t.o.v. gemiddeld vermogen (ook nominaal) zijn dan belangrijk, en het is ook prettig om te weten of ik op een bepaalde (andere) route misschien een kwartiertje kan winnen door flink meer vermogen te trappen (en dus op wat reserves in te teren); de ene keer voor m'n training of plezier en de andere keer omdat ik misschien eens haast minder tijd heb.
In de weken dat ik m'n kind heb is er nul tijd voor mij om puur te bewegen (anders dan noodzakelijke fietsritjes). 's Ochtends en 's avonds kan ik niet weg, ik kan hem niet lang alleen laten (en eigenlijk wil ik dat ook gewoon niet). Op dagen dat ik thuis werk haal ik hem liever wat eerder op (vandaag dan wel met een kwartiertje om fietsen met de verse vis).
Mijn reistijd naar werk is dus ook de tijd waarin ik van m'n fietstocht geniet en waarin ik fit blijf.
Zou ik veel dichterbij werken, dan loont die roeifiets misschien wel (ik zou er eigenlijk best een 209 of 222R bij willen hebben "voor de heb", maar die komt dan hooguit 5-10 keer per jaar buiten; nu heb ik voor relaxte zonnige ritjes de Challenge Focus), maar nu niet, want kantoor is er in drievoud: Op ~45, ~48 en ~57 km afstand. Als je dat soort afstanden als man van beginnend middelbare leeftijd soms 3-4-5 dagen per week binnen 1,5u moet rijden en ook nog energie wil hebben voor je kind, je vrienden en je LAT-relatie, is (behalve een snelle velomobiel aanschaffen) het (ook) een goed plan om zorgvuldig met je energie om te springen en de sensor of de vinger aan de pols te houden.
Daarbij heb ik geen enkel probleem met gevoelsmensen en evenmin met chakra's, reiki en andere spirituele zaken, maar ik vertrouw het liefst op de wetenschap. Fouten maken en ervan leren hoort óók bij wetenschap, daar ben ik dan ook zeker niet vies van. Feit blijft wel dat ik stabieler rijd en m'n energie beter kan plannen sinds ik het doe zoals ik het doe.
Deels zit het in de aard van het beestje hoor. In m'n autotijd was ik ook al nooit van de carburateurs. Afstellen doe ik nauwkeurig, met programmeerbare ontsteking en injectie. Als het mis gaat valt er in ieder geval data te analyseren en leer ik ervan.
Zodra iemand me laat zien dat hij/zij met een efficiënt tempo 800 km in een werkweek kan fietsen (waarvan 500 km op 2 dagen naar een klant), en dat ook nog goed kan onderbouwen, ben ik bereid om weer aan die methode te gaan twijfelen. Tot die tijd laat ik het hierbij, want het werkt
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 1.934
Topics: 21
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2870 x bedankt in 1580 berichten
09-Oct-2024, 01:01 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Oct-2024, 01:05 AM door ZoefZoef.)
(08-Oct-2024, 02:18 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik ben blij omdat ik net een afspraak gemaakt heb om de B4M proef te rijden, bij ICB.
Had je 'm nou ook al besteld met die 500e korting, op kon dat niet? Edit: je had m nog niet besteld lees ik net. Wellicht gemiste kans eigenlijk?
Benieuwd hoe ie bevalt. Twijfel zelf ook nog even of ik aankomende zaterdag even die kant op zou gaan. Velomobiel heeft hoes liggen die ik evt voor de QuestXS zou willen hebben en ik kan dit weekend nog vrij reizen met de trein. Dat zou ik evt kunnen combineren met een proefrit als dat mogelijk zou zijn. Ben wel erg benieuwd naar de Snoek namelijk.. Niet dat ik die nu nieuw zou willen aanschaffen, maar tzt wellicht wel gebruikt.
Berichten: 5.854
Topics: 149
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2076
7416 x bedankt in 3649 berichten
(09-Oct-2024, 12:04 AM)365cycle schreef: Nu vergelijk je appels met peren, en ik kan me eerlijk gezegd ook niet aan het gevoel onttrekken dat je het misschien wel niet helemaal wil begrijpen.
Dat klopt. Van die appels en die peren dan. Gelukkig zie ik dat hier op het forum wel vaker gebeuren
Iedereen die mij verder kent weet dat ik zeer van de wetenschap ben en jouw verhaal dus ook zeer goed begrijp. Dankjewel voor de zeer duidelijke toelichting.
Voor mij werkt dit echter niet als ik aan het fietsen ben. Voor jou en vele anderen dus wel.
Zou ik alles gaan meten, dan zou ik binnen afzienbare tijd stoppen met fietsen vanwege de teleurstellende resultaten en doelen die ik dus niet ga halen. Dit ligt uiteraard aan mij en bij mij. Aangezien ik mijzelf ondertussen een beetje ken, weet ik dat het zo werkt bij mij.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 1.925
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 28753
2818 x bedankt in 1254 berichten
Ik ga geen €6000+ uitgeven voor iets dat ik nog nooit heb gezien, waarvan ik niet weet of het past en waarvan ik ook niet weet hoe de markt gaat zijn.
Ik moet overigens wel zeggen dat de levering naar Dronten veel langer op zich heeft laten wachten dan ik verwachtte, en ook dan waar alle handelaren in Nederland op rekenden.
Waarschijnlijk is de B4M nog niet klaar voor proefrijden maar bekijken kan natuurlijk wel.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 508
Topics: 52
Lid sinds: May 2024
Bedankt: 76
975 x bedankt in 475 berichten
Wat me bedoel je met dat je niet weet waarvan de markt gaat zijn?
Berichten: 1.925
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 28753
2818 x bedankt in 1254 berichten
Als ik de fiets gekocht zou hebben en er erg teleurgesteld in zou zijn (en anderen ook) zou ik hem dan zonder verlies kunnen verkopen?
Dat bedoel ik met niet weten hoe de markt gaat zijn.
Voorlopig zijn de eerste indrukken goed, Twilwel heeft al een eerste proefrit gemaakt in zijn exemplaar.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 1.934
Topics: 21
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2870 x bedankt in 1580 berichten
09-Oct-2024, 09:42 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Oct-2024, 09:45 AM door ZoefZoef.)
(09-Oct-2024, 09:36 AM)Willeke_IGKT schreef: Als ik de fiets gekocht zou hebben en er erg teleurgesteld in zou zijn (en anderen ook) zou ik hem dan zonder verlies kunnen verkopen?
Dat bedoel ik met niet weten hoe de markt gaat zijn.
Voorlopig zijn de eerste indrukken goed, Twilwel heeft al een eerste proefrit gemaakt in zijn exemplaar.
Denk dat dat wel zou hebben gekund ja als je die 500eiro introductiekorting zou hebben gehad. Tenzij meerdere het een waardeloze fiets zouden vinden en het aanbod gebruikte bulkjes opeens groot is. Tot nu toe zie ik echter weinig bulkjes aangeboden worden. Dan zou mijn gedachte zijn dat de goedkopere versies ook wel gewild zullen zijn.
Berichten: 852
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2021
Bedankt: 432
1625 x bedankt in 791 berichten
09-Oct-2024, 10:13 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Oct-2024, 10:18 AM door datakneder.)
(09-Oct-2024, 09:42 AM)ZoefZoef schreef: Denk dat dat wel zou hebben gekund ja als je die 500eiro introductiekorting zou hebben gehad. Tenzij meerdere het een waardeloze fiets zouden vinden en het aanbod gebruikte bulkjes opeens groot is. Tot nu toe zie ik echter weinig bulkjes aangeboden worden. Dan zou mijn gedachte zijn dat de goedkopere versies ook wel gewild zullen zijn.
Ik ben begonnen op een M5 26-28. Op datzelfde moment kwam de Speedliner uit, die een goedkope kloon ervan zou moeten zijn. Je kon me blind op een fiets zetten en ik kon aan het rijgedrag direct zeggen of het een originele of een goedkope kloon was.
De kwaliteit van het origineel zegt niets over de kwaliteit van de kloon.
Edit: nu, achteraf, denk ik dat je misschien met 'weinig bulkjes aangeboden worden' refereert aan het aanbod van goedkope bulkjes. Dan heb ik niets gezegd, maar ik laat dit commentaar wel staan voor die mensen die net als ik het lezen als dat een goed product van een fabrikant garandeert dat een ander product van die fabrikant ook goed is.
Berichten: 5.358
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10506
8109 x bedankt in 4007 berichten
09-Oct-2024, 11:41 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Oct-2024, 11:41 AM door 365cycle.)
(09-Oct-2024, 10:13 AM)datakneder schreef: Edit: nu, achteraf, denk ik dat je misschien met 'weinig bulkjes aangeboden worden' refereert aan het aanbod van goedkope bulkjes. Voor een relatief nieuw model zijn er best al wel wat tweedehands verkocht. Aan een tweedehands Snoek of W9 komen is iets lastiger. Een Snoek L of Tuna is helemaal zeldzaam als occasion (maar van beide zijn er ook nog een stuk minder).
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 508
Topics: 52
Lid sinds: May 2024
Bedankt: 76
975 x bedankt in 475 berichten
... ik toch wat last van mijn achillespees begon te krijgen afgelopen dagen/weken. Nu heb ik de laatste dagen wel wat rustiger aan gedaan en gaat het toch wel weer beter.
De plaatjes onder mijn schoenen staan zoals anders. Ik vermoed dat het komt omdat ik de laatste tijd toch wat harder begin te geven plus dat ik mijn cadans ook erg hoog heb gehouden voor mijn doen. Volgens mij moet ik wat rustiger opbouwen met die cadans dat ik het gecontroleerder kan volhouden. Eergisteren, gisteren en vandaag toch echt wat rustiger gereden en het lijkt wel weer beter te zijn.
Toch sloeg de schrik me gisteren even om het hart. Zo'n achillespeesblessure wil je niet laten escaleren. Geen ervaring mee, maar met wat ik hier heb gelezen, kan het we-ken duren eer dat genezen is. Ik had het een halfjaar geleden mezelf nooit horen zeggen: maar geen zin om met de speed pedelec naar het werk te gaan. Laat staan met de wagen.
Misschien komende week ook nog extra voorzichtig zijn tot het helemaal over is.
Berichten: 5.358
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10506
8109 x bedankt in 4007 berichten
Misschien de moeite om even een bezoekje aan een shoefittert te plegen. Ik kan er een paar adviseren maar niet in Vlaanderen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 508
Topics: 52
Lid sinds: May 2024
Bedankt: 76
975 x bedankt in 475 berichten
Ik zou erg gelukkig worden van 2 daagjes velomobielen. Moeder de vrouw waarschijnlijk minder
Berichten: 160
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2023
Bedankt: 0
344 x bedankt in 155 berichten
(09-Oct-2024, 11:49 AM)bucovaina schreef: ... ik toch wat last van mijn achillespees begon te krijgen afgelopen dagen/weken. Nu heb ik de laatste dagen wel wat rustiger aan gedaan en gaat het toch wel weer beter.
De plaatjes onder mijn schoenen staan zoals anders. Ik vermoed dat het komt omdat ik de laatste tijd toch wat harder begin te geven plus dat ik mijn cadans ook erg hoog heb gehouden voor mijn doen. Volgens mij moet ik wat rustiger opbouwen met die cadans dat ik het gecontroleerder kan volhouden. Eergisteren, gisteren en vandaag toch echt wat rustiger gereden en het lijkt wel weer beter te zijn.
Toch sloeg de schrik me gisteren even om het hart. Zo'n achillespeesblessure wil je niet laten escaleren. Geen ervaring mee, maar met wat ik hier heb gelezen, kan het we-ken duren eer dat genezen is. Ik had het een halfjaar geleden mezelf nooit horen zeggen: maar geen zin om met de speed pedelec naar het werk te gaan. Laat staan met de wagen.
Misschien komende week ook nog extra voorzichtig zijn tot het helemaal over is.
Mijn achillespezen zijn een zwak punt bij mij, wat voor mij goed werkt is het volgende:
- hoge cadans
- schoenplaatjes zo ver mogelijk naar achter
Berichten: 1.934
Topics: 21
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2870 x bedankt in 1580 berichten
(09-Oct-2024, 10:13 AM)datakneder schreef: (09-Oct-2024, 09:42 AM)ZoefZoef schreef: Denk dat dat wel zou hebben gekund ja als je die 500eiro introductiekorting zou hebben gehad. Tenzij meerdere het een waardeloze fiets zouden vinden en het aanbod gebruikte bulkjes opeens groot is. Tot nu toe zie ik echter weinig bulkjes aangeboden worden. Dan zou mijn gedachte zijn dat de goedkopere versies ook wel gewild zullen zijn.
Ik ben begonnen op een M5 26-28. Op datzelfde moment kwam de Speedliner uit, die een goedkope kloon ervan zou moeten zijn. Je kon me blind op een fiets zetten en ik kon aan het rijgedrag direct zeggen of het een originele of een goedkope kloon was.
De kwaliteit van het origineel zegt niets over de kwaliteit van de kloon.
Edit: nu, achteraf, denk ik dat je misschien met 'weinig bulkjes aangeboden worden' refereert aan het aanbod van goedkope bulkjes. Dan heb ik niets gezegd, maar ik laat dit commentaar wel staan voor die mensen die net als ik het lezen als dat een goed product van een fabrikant garandeert dat een ander product van die fabrikant ook goed is.
Ik doelde op het relatief lage aantal Bulks sowieso. Ik zie ze vrij weinig aangeboden worden. Maar in dit geval doelde ik vooral op de nieuwe Bulkjes, de goedkopere versie b4m waar je bij het bestellen tijdelijk 500e korting zou krijgen als introductiekoritng zeg maar voor de eerste xx bestellers.
Willeke gaf al vrij vroeg aan zo'n nieuwe B4m te overwegen. Had ze dat gedaan, met 500e korting, en had het niets voor haar geweest dan had ze daar snel genoeg achter zijn gekomen na levering dan verwacht tik dat ze m heel rap voor haar aankoopprijs weer had kunnen doorschuiven. Zelfs een paar maanden later nog wel, zolang de garantie overdraagbaar is. Die 500 euro zou daarbijhet verschul maken: bij de volle prijs zou direct doorverkopen als ie niet zou bevallen tot verlies. Met de 500euro korting zou dit gaat nauwelijks iets hebben gekost of zelfs wat euro's op hebben kunnen leveren wellicht.
Berichten: 1.925
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 28753
2818 x bedankt in 1254 berichten
Ik had eigenlijk verwacht dat Dronten de proefrij fiets zou hebben voor de korting op zou zijn.
Ik weet niet hoeveel er al besteld zijn. Dat bepaalt of er nog korting gegeven gaat worden.
Daar ik geen handelaar mentaliteit heb is het voor mij geen reële optie geweest om met korting te kopen en meteen door te schuiven.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
|
Gebruikers die dit topic lezen: 83 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|