Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 11
Topics: 1
Lid sinds: Jul 2024
Bedankt: 3
24 x bedankt in 11 berichten
(16-Dec-2024, 08:46 AM)365cycle schreef: Karmapunten in het Noorden! Boyd was ook al iemand met een klapband gaan helpen
Ik was gisteren heel blij dat Boyd mij kon helpen inderdaad. En dat ik een klapband kreeg overdag, vlak bij de schaapskooi Balloo, waar ze warme chocolademelk en appeltaart hadden. Hierdoor dus niet in de druiligere regen buiten hoeven wachten.
Berichten: 237
Topics: 3
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 289
574 x bedankt in 233 berichten
Dat is dus het voordeel van een grote app groep. Want zo is er altijd wel iemand in de buurt die hulp kan bieden.
Berichten: 1.483
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 677
2457 x bedankt in 1144 berichten
... ze de vervelende bulten onder het viaduct bij Boskoop eindelijk gevlakt hebben.
Daar kon je maar stapvoets overheen, en dan werd je nog geklutst. Vanmorgen was het dus een aangename verrassing dat ik niet geklutst werd. Ik reed wel stapvoets, maar dat hoeft dus niet meer
Berichten: 2.019
Topics: 32
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
1473 x bedankt in 836 berichten
Welke tunnel bij Boskoop? Ik ken daar eigenlijk geen tunneltjes, behalve het fietstunneltje aan de Schravenwildertpad.
Berichten: 1.483
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 677
2457 x bedankt in 1144 berichten
Berichten: 357
Topics: 13
Lid sinds: Jan 2023
Bedankt: 142
627 x bedankt in 321 berichten
... dat ik niet zo hard reed toen mijn band rechtsvoor klapte. Hij was net een kilometer aan het hobbelen boenk boenk boenk , alsof je over de middenstippellijn rijdt. En ik moest nog 500 meter naar mijn bestemming. Dus ik dacht: zometeen even controleren.
Les voor de volgende keer: meteen stoppen en band wisselen, want da's echt niet goed.
Berichten: 1.486
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 289
2884 x bedankt in 1344 berichten
Gelukkig viel het allemaal mee, en was je er bijna. Maar inderdaad als je iets geks hoort of voelt, even checken. Het kan zijn dat dat veel minder kost als het opruimen van de ellende die doorrijden veroorzaakt.
Berichten: 1.648
Topics: 38
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 2097
1982 x bedankt in 769 berichten
Het is vandaag 21 december. Iedereen is in de kerststemming. Natuurlijk, kerst is een belangrijk feest als christen. Alhoewel ik dat tegenwoordig steeds minder ervaar. Het is net of het geluiden van een Amerikaanse dikzak op een slee alles steeds meer overstemd. Of van vreten op aarde in plaats van vrede. Wanneer ik ‘s avonds nog een blokje om ga, al dan niet fietsend, ben ik haast een lasbril nodig met alle verlichting in de tuinen. Alles schreeuwt om aandacht en gezelligheid. Ik heb meer lampjes dan jij. Niet dat er wat mis mee is hoe we feestvieren, maar ik heb mijn vraagtekens. Vooral als ik me begeef in een vol huis. Met familie ontkom je er gewoon niet aan, maar liever een voor een in plaats van allemaal tegelijk. Soms voel ik me dan als een sardientje in een blik. Misschien dat ik me daarom vandaag blijer voel dan op de feestdagen zelf. Want vanaf vandaag gaan we de goede kant weer op. De zonnewende. Vanaf vandaag gaat het dagelijkse aantal lichturen weer stijgen. Vanaf vandaag kunnen we ons weer verheugen op de eerste vogels die we in januari weer zullen horen ‘s morgens. De jas van de herfst wisselen we in voor de winter.
Misschien krijgen we nog sneeuw. Nog een paar maanden, en ik spring weer naar buiten als een koe de weide in. Nog even…
Eerst het gourmetstel maar eens afstoffen.
Gezegende en plezierige dagen allemaal.
Bedankt door: TimSch , Hardloper , Roepers , Josligfiets , gideon , Willeke_IGKT , Thijs OO , Lig-hen , Wim -de roetsende , datakneder , Martin van Mourik , Jeroen S , martinR
Berichten: 1.992
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 29633
2915 x bedankt in 1300 berichten
22-Dec-2024, 09:47 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Dec-2024, 10:31 AM door Willeke_IGKT.)
Vandaag ben ik blij met wat er gisteren allemaal gebeurt is.
In de ochtend werd ik door Sjoerd thuis opgehaald met de dakdragers al ingesteld op het vervoer van een Strada. Samen de fiets op het dak getild en richting Dronten gereden.
Bij ICB heeft Ymte hem met Sjoerd eraf getild.
Binnen was Peter nog met een andere fiets bezig maar even wachten is nooit een probleem, hi Wim, ook goed thuis gekomen?
Peter heeft even een paar meter in de Strada gereden en was er toen zeker van dat de reparatie eenvoudig zou zijn. Dus toen Sjoerd klaar was met verlekkerd rond kijken is hij naar huis gegaan, nogmaals bedankt Sjoerd.
Het bleek dat mijn kettinggeleidingswieltje een vlakke kant gekregen had. Waarschijnlijk doordat er eerder iets klem onder gezeten had en dat losgeschoten was.
Veiligheidshalve ook de trapas klemmen vervangen.
En de problemen met het electra?
Twee accus tegelijk dood. Met een accu uit een van hun eigen fietsen deed het het wel.
(Toch te nat geworden met die regen in de fiets laatst?)
Ik ben met een bijna volle leen accu naar huis gaan fietsen.
Tot in Lelystad wel wat last van de wind maar niet overdreven veel, ik zou niet eens meer durven zeggen van welke kant het kwam.
In Lelystad, bij Batavia stad even wat gegeten bij de hotdog kar en wat een zooitje onbeschaafde families kwamen daar langs, (eventjes niet blij,) ik heb drie afzonderlijke gezinnen moeten vertellen dat aan mijn schuimkap zitten niet acceptabel is.
In een geval gaf vader of opa aan dat het kind best even naar de fiets kon kijken en toen de jongen beide handen op de kap had liggen er begon te duwen was zijn reactie op mijn 'zit ik in een natte fiets' "dat droogt wel weer".
Gelukkig was de dame van de hotdog kar het met mij eens, het publiek daar is erg gefrustreerd.
De vlaggen op het winkel gebeuren daar toonden een sterke zuidenwind dus ben ik via de dijk richting Enkhuizen gegaan en op het grootste deel van de dijk reed ik heerlijk in een hoge versnelling met een redelijke cadans.
Vlak bij het einde van de dijk was het zo donker geworden dat ik mijn fietsverlichting aan heb gezet.
Wind achter tot ik bij het Naviduct kwam. Daar had ik opeens harde wind met regen recht in het gezicht.
Naar beneden moeten remmen om zicht op het fietspad te houden. Dus hard werken omhoog, geen rest snelheid en wel wind tegen.
Op de hele dijk geen enkel ander mens gezien die niet in blik zat.
Na de dijk naar het westen, harde wind tegen met vlagen van hinderlijke regen en verblindende auto's op de naast het fietspad gelegen weg. Ik was daar blij met een harde en hobbelige berm, ik heb die te vaak geraakt.
Een klein stukje voor Hoorn zit er een Chinees en sushi restaurant waar ik nog nooit op een goed moment langs was gekomen. Nu dus wel, ik was hoognodig aan wat warmte, energie en een sanitaire stop toe. Die zaak is nog veel groter dan ik had verwacht, onbeperkt eten voor een vast bedrag maar alleen een bord soep was ook mogelijk. Het werd soep, wat drinken en een portie sate, even een half uurtje rust en natuurlijk het gebruik van het toilet.
Daarna met verse moed verder, Hoorn door en daarna schuin door Noord Holland naar het zuidwesten.
Regelmatig nog steeds langs te grote wegen maar ook veel kleinere weggetjes waar er maar een enkele auto was. Die hebben wel moeite met begrijpen dat fietsers niets zien als er te veel licht in hun ogen of spiegels schijnt.
De wind leek dit stuk naar het noorden gedraaid te zijn en was op punten hard mee.
Voor 10 uur bij pont Akersloot, helaas stop die de in deze tijd van het jaar om 8 uur, oops.
Dus toch nog door de Zaanstreek naar huis, en even opletten want de navigatie wil je daar graag over doe het zelf pontjes sturen die in de zomer overdag al vaak niet werken.
Na onder station Krommenie - Assendelft doorgekomen te zijn een zoekplaatje van een fietspad, de wijk daar is nog niet afgebouwd en het fietspad was slecht verlicht, slecht bestraat en slecht aangegeven tot het volkomen stopte en je over een bouwweg de wijk uitging en op de oude polderwegen uitkwam. Daarna nog een klein stukje bekend terrein en net voor middernacht thuis.
De accu heeft tot thuis toe nog prik gehad en ligt nu klaar naast de lader.
Het was iets langer via Hoorn dan het via Almere en Amsterdam geweest zou zijn, zonder de extra kilometers vanwege de pont 10 km meer, maar met de windrichting denk ik dat dit de betere route was. Anders was het waarschijnlijk bijna helemaal wind tegen geweest.
Volgens de navigatie heb ik bijna 9 uren gereden over 122 km. Niet gek voor mijn doen en ja, het snelle stuk op de dijk valt weg tegen de langzame stukken met tegenwind en verblindende tegenliggers.
Het zal fietsers die niet ligfietsen verbazen, geen spierpijn, geen zadelpijn, zelfs geen gevoelige zitbotjes. En hoewel ik niet sta te springen voor nog een lange dag in de fiets, als het zou moeten zou ik zo instappen voor zo'n 50 km of zo.
Bedankt door: Hardloper , Boyd Maduro , LigfietsWilsum , Josligfiets , martinR , Tijanus , Fietsbennie , Wim -de roetsende , Lig-hen , 365cycle , Jeroen S
Berichten: 299
Topics: 11
Lid sinds: Feb 2023
Bedankt: 75
536 x bedankt in 276 berichten
... omdat ik gisteren weer de snelheid in de fiets had zitten. De laatste tocht ging erg langzaam. Ik weet het aan de kou en tegenwind. Gisteren weer op pad, wind mee en iets warmer. En weer geen snelheid..... Bij vertrek de bandenspanning gecontroleerd, daar was niets op aan te merken. Maar toen ik een brug af reed en de snelheid niet noemenswaardig toenam toch maar eens gestopt. Een zwengel aan het achterwiel gaf duidelijkheid. De rem liep aan. Bij de een na laatste tocht had ik gemerkt dat de klauw los zat. Onderweg gemaakt en bij thuiskomst nog maar even iets nagedraaid. En dat iets bleek dus te veel. Dus remklauw lossen, en weer vastzetten. Na 2 pogingen was ik tevreden en kon ik met een hogere kruis- en gemiddeld snelheid weer verder.
Tevens ben ik blij omdat ik mijn kleine rode duivel (Sinner Demon 1620) heb kunnen voorzien van een naafdynamo en (stand)ledverlichting zodat ik beter zichtbaar ben.
rij zowel onderstuur als aero-stuur
Berichten: 2.011
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2990 x bedankt in 1652 berichten
..ik net voor 1,50 euro totaal een kettingzweep en een op de crankbout passende inbussleutel heb gekocht. Ik ben weer een stapje verder met het oplossen van het kraakje in de trapas en het echt helemaal netjes opschuren van het verweerde carbon crankstel.
Berichten: 1.483
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 677
2457 x bedankt in 1144 berichten
Mijn powermeters en mijn ventisit matje binnen zijn voor de kerst.
Laatst spierpijn in mijn rug na een stukje fietsen toen het relatief koud was. De Bülk rijdt lekker zonder matje, maar mijn rug koelde blijkbaar teveel af.
Nu dus een enkellaags ventisit in huis om te gebruiken als het koud is. Ik zal wel mijn stoeltje een tandje achteruit moeten zetten voelde ik.
De powermeters doen het ook. Nu moet ik nog een manier vinden om ze op te laden zonder ze steeds uit mijn fiets te schroeven
Berichten: 5.475
Topics: 105
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10766
8331 x bedankt in 4117 berichten
(23-Dec-2024, 02:23 PM)Frutsel schreef: De powermeters doen het ook. Nu moet ik nog een manier vinden om ze op te laden zonder ze steeds uit mijn fiets te schroeven Supersimpel: Even langs de Action, goedkope powerbank (evt. met 2 uitgangen) scoren, et voila.
Goed dat je het zegt trouwens, de mijne zijn nu leeg.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 1.486
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 289
2884 x bedankt in 1344 berichten
Ik had vandaag een vrolijk moment toen ik bij het boodschappen doen in het mooie oude centrum van ons stadje werd verrast door de kerstman in vol ornaat die op een duofiets de hoek om kwam. Ik neem aan de duofiets van het lokale zorgcentrum, zo te zien aan zijn bijrijder.
Berichten: 1.483
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 677
2457 x bedankt in 1144 berichten
(23-Dec-2024, 03:44 PM)365cycle schreef: (23-Dec-2024, 02:23 PM)Frutsel schreef: De powermeters doen het ook. Nu moet ik nog een manier vinden om ze op te laden zonder ze steeds uit mijn fiets te schroeven Supersimpel: Even langs de Action, goedkope powerbank (evt. met 2 uitgangen) scoren, et voila.
Goed dat je het zegt trouwens, de mijne zijn nu leeg.
Hee, dat is een idee... Ik heb een USB poort in de Bülk zitten... Accu er in en laden
Berichten: 1.992
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 29633
2915 x bedankt in 1300 berichten
Vandaag ben ik blij omdat ik (eindelijk) een aantal kleine klusjes rond mijn fietsen heb gedaan.
Ik moet zaterdag met een zachte achterband thuisgekomen zijn, toen ik maandag in de garage kwam was hij bijna leeg.
Band van de fiets gehaald, zowel de binnenband als de buitenband gecontroleerd en niets kunnen vinden.
Band weer op de fiets, 10 km gefietst en toen metijn vader gegeten en kerstbrood klaargemaakt voor de oven, (mijn vader heeft het eruit gehaald toen ik al weg was,) en weer was de band bijna leeg. De halve kilometer naar huis toch wel gefietst, heel voorzichtig.
Vanochtend weer de band van de fiets, nu in een bak water gezocht naar het gat en het was een heel kleintje.
De reserve band die ik laatst gekocht had, uitverkoopje, was niet geschikt voor de 55-559 buitenland maar de band die ik altijd in de VM heb wel. Voor ik die nieuwe binnenband ging gebruiken nogmaals de buitenband gecontroleerd en in het eerste stukje vond ik een dun stukje ijzerdraad dat net aan de binnenkant door de band stak. Verder geen enkele boosdoener gevonden.
Omdat ik absoluut een reserve binnenband mee wil hebben dit keer meteen de plak spullen en een nieuw tubetje solutie gepakt en de handvol binnenbanden die ik nog lek had liggen, nu heb ik drie geplakte banden en twee met een knoop erin, (een was na het plakken nog lek.) En er hangt een band in huis, opgepompt, waar ik zelfs met water geen gat in vond. Waarschijnlijk merk ik op de langere duur wel of hij terug loopt.
Later vanmiddag eindelijk de totaal verbleekte 'rode' strook van de vlag op de smurfenmuts aangepakt. Ik was er al tijden aan het pulken maar als je per keer maar een vierkante centimeter eraf krijgt heeft het weinig zin. Ik heb geen stroom in de garage maar ik had nu wel een thermosfles heet water mee en dat hielp genoeg, een kant heeft nu echt rood, de andere kant is aardig onderweg naar kaal worden, dat kan morgen wel afgemaakt.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 5.924
Topics: 151
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2141
7557 x bedankt in 3717 berichten
(24-Dec-2024, 09:08 PM)Willeke_IGKT schreef: En er hangt een band in huis, opgepompt, waar ik zelfs met water geen gat in vond. Waarschijnlijk merk ik op de langere duur wel of hij terug loopt.
Is het een Schwalbe binnenband? Zo ja, draai even het binnenventieltje iets aan. Ik heb al diverse keren voor niets een binnenband vervangen en later, toen ik de band wilde gaan plakken, bleek het ventieltje iets los te zitten.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Berichten: 1.992
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 29633
2915 x bedankt in 1300 berichten
24-Dec-2024, 11:41 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Dec-2024, 11:42 PM door Willeke_IGKT.)
(24-Dec-2024, 10:50 PM)Wim -de roetsende schreef: (24-Dec-2024, 09:08 PM)Willeke_IGKT schreef: En er hangt een band in huis, opgepompt, waar ik zelfs met water geen gat in vond. Waarschijnlijk merk ik op de langere duur wel of hij terug loopt.
Is het een Schwalbe binnenband? Zo ja, draai even het binnenventieltje iets aan. Ik heb al diverse keren voor niets een binnenband vervangen en later, toen ik de band wilde gaan plakken, bleek het ventieltje iets los te zitten.
Het is een band met een Hollands ventiel, een moderne met een klein ringetje rubber.
Het kan daaraan gelegen hebben maar hij is al een paar jaar onderdeel van de verzameling lekke banden.
Wel 20" dus een maat die ga blijven gebruiken.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 5.475
Topics: 105
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10766
8331 x bedankt in 4117 berichten
(24-Dec-2024, 11:41 PM)Willeke_IGKT schreef: Het is een band met een Hollands ventiel, een moderne met een klein ringetje rubber.
Het kan daaraan gelegen hebben maar hij is al een paar jaar onderdeel van de verzameling lekke banden.
Wel 20" dus een maat die ga blijven gebruiken. Hollands ventiel en een paar jaar...
...is het rubbertje niet gewoon droog? Die dingen lopen op een gegeven moment sowieso vanzelf leeg.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 1.214
Topics: 86
Lid sinds: Dec 2018
Bedankt: 137
2073 x bedankt in 754 berichten
(24-Dec-2024, 11:41 PM)Willeke_IGKT schreef: Het kan daaraan gelegen hebben maar hij is al een paar jaar onderdeel van de verzameling lekke banden.
Verzamel jij lekke banden? Wat leuk!
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Berichten: 1.992
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 29633
2915 x bedankt in 1300 berichten
, 07:58 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 08:03 AM door Willeke_IGKT.)
(, 04:59 AM)365cycle schreef: Hollands ventiel en een paar jaar...
...is het rubbertje niet gewoon droog? Die dingen lopen op een gegeven moment sowieso vanzelf leeg.
De rubber buisjes verouderen snel, dat is het oude model.
De ringetjes zijn ander rubber en blijft veel langer goed. Met deze ventieltjes is er een klein balletje dat leeglopen blokkeert en die gaan soms vastzitten, dan wil er geen lucht de band in. Daarmee heb ik er gisteren een weggegooid. Ontsnappende lucht met moderne Hollandse ventielen is zelden het probleem. Die op mijn rechtopzitter gaan al zeker tien jaar mee en eens in de 3 maanden een drupje lucht is genoeg.
(, 07:04 AM)Bart Verbeek schreef: Verzamel jij lekke banden? Wat leuk!
Ik heb een hekel aan onnodig weggooien, ook van uitgedroogde tubetjes solutie.
Dus bewaar ik lekke banden tot ik echt moet plakken en doe er dan een serie.
Met antilekbanden op de meeste fietsen en nu mijn derde lek in ruim 3 jaar VM rijden gaat het sparen niet snel.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 5.924
Topics: 151
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2141
7557 x bedankt in 3717 berichten
Vandaag ben ik blij, omdat de DF + Hosen aan de verwachtingen voldoet.
Ik ben vandaag naar mijn moeder geweest en ging dus met de DF.
1e verwachting: dat de DF beter blijft bollen met de Hosen. Dit klopt.
2e verwachting: dat ik weer snel een wiel kan verwisselen, als ik een lekke band heb. Dit klopt ook.
Ja ja, meteen op de eerste rit van meer dan 10km rijd ik lek. Niets van gemerkt, maar toen ik wilde vertrekken stond de fiets scheef en het naar achteren trekken voelde zwaar. Dan weet je het wel.
Dus de linker Hosen eraf, wiel losdraaien, nieuwe reservewiel erop (of eigenlijk oude reservewiel, want die had ik nog van mijn vorige DF). Hosen er weer op. En klaar was Wim.
Ik ben blij.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Berichten: 2.011
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2990 x bedankt in 1652 berichten
..omdat ik na 3 maanden de nieuwe sloffen voor de QuestXS maar eens heb besteld en deze over een paar dagen van CCU's wordt voorzien.
Nouja, grote kans. Ik heb de CCU in 47-559 besteld om te kijken of deze band onder de Thys 209 past. Het past net wel of net niet. Past ie, dan blijft ie op de roets. Past het niet dan gaat ie naar de QuestXS.
Berichten: 176
Topics: 13
Lid sinds: Mar 2024
Bedankt: 522
417 x bedankt in 174 berichten
... Omdat de zachte voorband in ieder geval niet erg lek is. Één keer oppompen aan het (net niet) begin van 168km was genoeg voor de hele rit. Met een beetje mazzel helemaal niet lek maar dan is het natuurlijk wel raar dat die zacht was. Zullen de kabouters hebben gedaan.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 68 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
... Omdat de zachte ...Boyd Maduro — 10:12 PM |
Kruissnelheid vs Gemiddelde snelheid
|
En met CCU kan je pr...Frutsel — 08:25 PM |
Fietsreis Duinkerken - Straatsburg - Ei...
|
Aan het einde van ee...365cycle — 08:09 PM |
MM/DID naven
|
Ja, voornaven zijn o...melle z — 06:39 PM |
MM/DID naven
|
De breedte van de vo...gideon — 06:29 PM |
MM/DID naven
|
Vziw zijn naven met ...Victor — 03:29 PM |
MM/DID naven
|
MM - Michael van der...ZoefZoef — 02:39 PM |
MM/DID naven
|
Oh, dan was ik abuis...Tijanus — 02:30 PM |
Fietsreis Duinkerken - Straatsburg - Ei...
|
Dag 5
Ik werd vroeg ...Martin van Mourik — 02:22 PM |
MM/DID naven
|
Optima / MMbicycles ...ZoefZoef — 02:19 PM |
MM/DID naven
|
Ik heb hier twee rac...melle z — 02:01 PM |
MM/DID naven
|
DID staat waarschijn...ZoefZoef — 02:00 PM |
MM/DID naven
|
Over DID kan ik geen...Tijanus — 01:49 PM |
MM/DID naven
|
Ik heb bij Tempelman...melle z — 01:09 PM |
Kruissnelheid vs Gemiddelde snelheid
|
Op wat voor banden r...365cycle — 01:01 PM |
Kruissnelheid vs Gemiddelde snelheid
|
Ik merk overigens da...Jeroen S — 12:37 PM |
Voorvork Raptobike
|
De geveerde versie h...Jeroen S — 12:30 PM |
|