Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 4.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Dankzij het verhaal over de kattenbrokkenpiloot (hoe bedenk je het op de vroege ochtend!) begon mijn dag met een lach. Dank je wel Bart.
Antwoord }
Pfffff als de 3de WO met Reggae muziek begint, is het (denk ik)prima indicatie dat het goed komt:-)
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende , Lig-hen , Hoekie
Het is weer zo ver. Kwam net langs een fietspad bij een school, waar men het fietspad gevaarlijker gemaakt heeft om de vaart eruit te halen; kinderen kunnen niet meer anticiperen en moeten door 2 krappe S-bochten, zodat automobilisten minder hoeven op te letten.

Wat zijn onze overheden toch oliedom.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT
(14-Mar-2025, 08:20 PM)365cycle schreef: Het is weer zo ver. Kwam net langs een fietspad bij een school, waar men het fietspad gevaarlijker gemaakt heeft om de vaart eruit te halen; kinderen kunnen niet meer anticiperen en moeten door 2 krappe S-bochten, zodat automobilisten minder hoeven op te letten.

Wat zijn onze overheden toch oliedom.

En als je pech hebt, is die slalom ook nog eens verkeerd om, dat je in het middenpad naar links moet fietsen en dan rechts achter je moet kijken naar wat er aan komt. Dat is erg onhandig, zeker op een ligfiets of als je je hoofd en rug niet goed kan draaien.

Zoals hier: https://www.google.com/maps/@51.9322839,...FQAw%3D%3D (deze situatie is gelukkig al 'goed' gezet)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(14-Mar-2025, 08:56 PM)Lopopodium schreef: Zoals hier: https://www.google.com/maps/@51.9322839,...FQAw%3D%3D (deze situatie is gelukkig al 'goed' gezet)
Zowel de weg als het fietspad zijn twee richtingen. Dus ja, dat probleem is er ook.
In words of others,
Antwoord }
...begonnen ben met het vervangen van de rode veren met rood/blauwe. Rechts ging probleemloos, maar links blijkt het geheel volkomen vast te zitten. Uiteindelijk de zuigerstang (heet dat zo) uit de omhuizing gekregen en nu blijkt de omhuizing uitgesleten te zijn. Dus dan maar de remklauw overzetten naar de veerpoot uit de andere fiets.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro
..m'n eventuele nieuwe woning me eigenlijk meer en meer tegen gaat staan naarmate ik er meer over nadenk :/ Ik heb de woning vandaag bekeken, maar heb geen andere keus dan deze woning te accepteren. De indeling, oude keuken op een onlogische plek, hoog plafond met balken, een ruit tussen slaapkamer en woonkamer.. Een muurtje.

Met wat geluk past de QuestXS wel in het schuurtje. Ga er tenminste vanuit dat dat schuurtje (ca 3x2m) van mij is dan. Dat is dan weer een pluspuntje, naast de ligging aan de rand van het centrum. Waardoor ik ook weer denk 'wellicht interessant voor vakantiewoningruil' maar dan moet ik dr wel echt wat leuks van maken en dat zie ik dus niet nu hoe dat te doen Sad
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
Als het een woningbouwwoning is dan kun je altijd vragen of nu niet een goed moment is die keuken te vervangen (op hun kosten natuurljik). Nee heb je.
Antwoord }
(, 12:34 AM)_Peter schreef: Als het een woningbouwwoning is dan kun je altijd vragen of nu niet een goed moment is die keuken te vervangen (op hun kosten natuurljik). Nee heb je.

Dat doen ze dus niet. Heb ik al nagekeken, ze vervangen pas als dat goedkoper is als reparatie. Mn vorige.woning is wel heleaal opgeknapt nadat ik eruit ben gezet door de verhuurder. Keuken, badkamer(was nog prima overigens, hele hal gestuct, toilet nieuw

. Het is meer de plaats van de keuken hier. Het muurtje ernaast.. ik weet het gewoon even niet nu Sad
Antwoord }
Waarom moet je dan wisselen? Heb je nu iets tijdelijks?
In words of others,
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers
Tja, als er geen andere opties zijn, dan moet je wel. Volgens mij ben je ondertussen best creatief in het vinden van een nieuwe plek, dus misschien hoeft het daar ook niet heel lang te duren?

Heb je misschien een plattegrondje of tekening, dan kunnen we meedenken?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers
Die ruit tussen slaapkamer en woonkamer is misschien wel te vervangen door een plaatje MDF, heb dat in het verleden ook wel gedaan met raampjes boven (slaapkamer)deuren.
Antwoord }

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gefeliciteerd ZoefZo...martinus — 10:40 PM
Twijfel is het begin van wetenschap
Als de zeker weet ...Boyd Maduro — 10:35 PM
Ervaringen met de Tuna
Gefeliciteerd en vee...Willeke_IGKT — 10:31 PM
Ervaringen met de Tuna
Ik heb sinds 2 weken...renevoorburg — 10:14 PM
En de fiets mee in...ZoefZoef — 10:07 PM
Souplesse verbeteren
Ik gebruik de hart...datakneder — 10:01 PM
En de fiets mee in d...Lopopodium — 09:59 PM
Souplesse verbeteren
Waarom overwegen jul...Hardloper — 09:33 PM
Honden in de achtervolging, waarop gefo...
Vergeet ook niet h...Hardloper — 09:21 PM
.. marktplaats me gu...ZoefZoef — 09:17 PM
Souplesse verbeteren
Ik ook niet. Gee...Hoekie — 09:02 PM
Vergeet ook niet het...Wim -de roetsende — 09:01 PM
Souplesse verbeteren
Ik ook niet. Geen ...365cycle — 08:43 PM
Twijfel is het begin van wetenschap
Als de zeker weet da...Jeroen S — 08:31 PM
Souplesse verbeteren
en heb geen sportw...Hoekie — 08:22 PM
Soms is zo'n aanva...365cycle — 08:13 PM
Ik denk de velomobie...Hoekie — 08:11 PM