Topics: 7
Bedankt: 372
235 x bedankt in 135 berichten
11 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11 uren geleden door martinus.)
Gefeliciteerd ZoefZoef met de aankoop van de M5,vette fiets!
Topics: 18
Bedankt: 778
552 x bedankt in 231 berichten
... Omdat ik een setje vervangende pads voor in mijn helm tegenkwam op een webshop waar ik aan het bestellen was. Had bij een andere net achter het net gevist en bij een zoektocht langs meerdere winkels leek het erop dat ze uit de productie waren. Pad op mijn voorhoofd is flink uit elkaar aan het vallen dus wel fijn om die te kunnen vervangen.
Topics: 157
Bedankt: 2358
8163 x bedankt in 3987 berichten
(11 uren geleden)ZoefZoef schreef: (11 uren geleden)martinus schreef: Gefeliciteerd ZoefZoef met de aankoop van de M5,vette fiets!
Merci! Stond op de voorpagina van marktplaats gelinkt en was een offer i couldn't refuse.
€1250,- is inderdaad zo goed als gratis. Nu heb je er dus 2.
Er is hier vast wel iemand op het forum die er eentje van je wil overnemen
Hoe gaat het trouwens met die 'ster-wielen' van die andere? Daar was toch iets onregelmatigs mee aan de hand?
Is deze wel oké?
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Topics: 8
Bedankt: 422
3184 x bedankt in 1483 berichten
Ik ben vandaag blij omdat we een van de jongens vanmiddag weer op kunnen halen na 2 dagen uitwisseling naar Frankrijk. Ik hoop dat ie zich vermaakt heeft, het stadsbezoek aan Lille, vond ie niet bijzonder. Zowel de school hier als in Frankrijk geeft 2 talig onderwijs in het Engels. En dan hebben wij 2 nachtjes de jongeman uit Frankrijk bij ons op bezoek. Moeten we Engels praten. Morgen gaan ze dan op z'n Hollands met de fiets naar school. Ik hoop dat ie op de oude Mountainbike past, alle andere herenfietsen zijn alleen voor personen van + 175cm.