Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Topics: 20
Bedankt: 571
1979 x bedankt in 938 berichten
Een flink aantal jaren geleden was ik met mijn toenmalige vriendin op vakantie op Terschelling. Zij op een Sinner Demon en ik op een M5-28-26. Elke dag reden we een aantal malen langs een tweedehands winkeltje. Op een dag besloten we eens naar binnen te gaan om te worden verwelkomd met de volgend woorden: "Hé, ze kunnen gewoon lopen..."
Dus het feit dat je ons soort fietsen gebruikt plaatst je bij sommige mensen al in de categorie 'hulpbehoevend'
Topics: 41
Bedankt: 2539
2307 x bedankt in 862 berichten
Goed bezig Bart. Ik vind het wel knap mikken van je om met een dunne band, met een breed fietspad toch over een punaise kunt fietsen.
Gelukkig was je ook zelf scherp genoeg om de uitdaging genaamd tyreglider te gebruiken.
Topics: 12
Bedankt: 206
1744 x bedankt in 695 berichten
(, 04:01 PM)Fietsbennie schreef: Goed bezig Bart. Ik vind het wel knap mikken van je om met een dunne band, met een breed fietspad toch over een punaise kunt fietsen.
en dat puntje van een punaise is erg klein; maar toch: Precies raak!
Knap.
Niels, applaus, van der Wal
De verrijking zit in de beperking
Topics: 9
Bedankt: 83
581 x bedankt in 262 berichten
Soortgelijke ervaring met de tyreglyder, van te voren denk je, dit lijkt heel onhandig en kan niks worden, maar als je gewoon aan de gang gaat blijkt het een ideaal ding.
Topics: 4
Bedankt: 2443
825 x bedankt in 271 berichten
Verstandig dat je naar je impulsen luistert Bart, nu had je er mooi mazzel mee. En heel fijn dat je in staat bent om zelf weer een band te kunnen plakken. Hopelijk hou je de stijgende lijn te pakken.
Hele positieve berichten lees ik hier over de tyreglider. Dat geeft hoop, want dan sleep ik niet voor niets zo’n ding mee op al m’n tochten.
Topics: 89
Bedankt: 145
2245 x bedankt in 803 berichten
(, 04:01 PM)Fietsbennie schreef: Goed bezig Bart. Ik vind het wel knap mikken van je om met een dunne band, met een breed fietspad toch over een punaise kunt fietsen.
En nog wel in het donker. Maar misschien lagen er wel meer. Als ik een verhaal moet verzinnen waarbij er precies één punaise terecht komt op een fietspad, dan is dat minder geloofwaardig dan als ik een verhaal verzin waarbij een heel doosje op het fietspad terecht komt. Maar dat kun je dus niet zien in het donker.
Ik had mijn onderhoudsleverancier nog wel gevraagd om een paar big ben plus banden te monteren in plaats van big apples. Die zijn een stuk lekbestendiger. Maar kennelijk sprak ik tegen Dobermannsoren
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Topics: 11
Bedankt: 479
3370 x bedankt in 1562 berichten
 Oren die een beetje dubbelgevouwen zaten?
Goed dat je het hebt kunnen oplossen. Ik word al nerveus als ik bemerk dat ik per ongeluk zonder reparatiesetje ver van huis ben geraakt, ik zou echt niet zonder willen. Ik zat in de situatie dat ik mezelf met reparatiespul prima kon redden, maar de hulplijn thuis met 3 kindertjes zat. Dat was een hele klus als die ook mee moesten om papa op te halen. Als je de spullen bij je hebt, en er stopt een handige helper zonder reparatiespul ben je ook weer gered.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 25 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|