Waardering:
  • 7 stemmen - gemiddelde waardering is 4.14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een flink aantal jaren geleden was ik met mijn toenmalige vriendin op vakantie op Terschelling. Zij op een Sinner Demon en ik op een M5-28-26. Elke dag reden we een aantal malen langs een tweedehands winkeltje. Op een dag besloten we eens naar binnen te gaan om te worden verwelkomd met de volgend woorden: "Hé, ze kunnen gewoon lopen..."  Cry

Dus het feit dat je ons soort fietsen gebruikt plaatst je bij sommige mensen al in de categorie 'hulpbehoevend'
Antwoord }
Goed bezig Bart. Ik vind het wel knap mikken van je om met een dunne band, met een breed fietspad toch over een punaise kunt fietsen.

Gelukkig was je ook zelf scherp genoeg om de uitdaging genaamd tyreglider te gebruiken.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
(, 04:01 PM)Fietsbennie schreef: Goed bezig Bart. Ik vind het wel knap mikken van je om met een dunne band, met een breed fietspad toch over een punaise kunt fietsen.

en dat puntje van een punaise is erg klein; maar toch: Precies raak!

Knap.

Niels, applaus, van der Wal

De verrijking zit in de beperking
Antwoord }
Soortgelijke ervaring met de tyreglyder, van te voren denk je, dit lijkt heel onhandig en kan niks worden, maar als je gewoon aan de gang gaat blijkt het een ideaal ding.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie , Lig-hen
Verstandig dat je naar je impulsen luistert Bart, nu had je er mooi mazzel mee. En heel fijn dat je in staat bent om zelf weer een band te kunnen plakken. Hopelijk hou je de stijgende lijn te pakken. 

Hele positieve berichten lees ik hier over de tyreglider. Dat geeft hoop, want dan sleep ik niet voor niets  zo’n ding mee op al m’n tochten.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie
(, 04:01 PM)Fietsbennie schreef: Goed bezig Bart. Ik vind het wel knap mikken van je om met een dunne band, met een breed fietspad toch over een punaise kunt fietsen.

En nog wel in het donker. Maar misschien lagen er wel meer. Als ik een verhaal moet verzinnen waarbij er precies één punaise terecht komt op een fietspad, dan is dat minder geloofwaardig dan als ik een verhaal verzin waarbij een heel doosje op het fietspad terecht komt. Maar dat kun je dus niet zien in het donker.

Ik had mijn onderhoudsleverancier nog wel gevraagd om een paar big ben plus banden te monteren in plaats van big apples. Die zijn een stuk lekbestendiger. Maar kennelijk sprak ik tegen Dobermannsoren
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Wink Oren die een beetje dubbelgevouwen zaten?

Goed dat je het hebt kunnen oplossen. Ik word al nerveus als ik bemerk dat ik per ongeluk zonder reparatiesetje ver van huis ben geraakt, ik zou echt niet zonder willen. Ik zat in de situatie dat ik mezelf met reparatiespul prima kon redden, maar de hulplijn thuis met 3 kindertjes zat. Dat was een hele klus als die ook mee moesten om papa op te halen. Als je de spullen bij je hebt, en er stopt een handige helper zonder reparatiespul ben je ook weer gered.
Antwoord }
Bedankt door: Tijanus , Willeke_IGKT , 365cycle

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 22 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Gratis 3D scan voeten
Insert Jean-Luc Pica...Tijanus — 05:37 PM
Gratis 3D scan voeten
Een 3D scan op basis...melle z — 05:00 PM
Gratis 3D scan voeten
Wellicht handig voor...Hoekie — 04:03 PM
Zadelpijn is een keuze
Iemand een zadel rui...Victor — 12:15 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
De slijtlaag bedoe...365cycle — 09:28 AM
Ervaringen met de Tuna
Ik denk dat het al...365cycle — 09:04 AM
Project Wizard 2.0
Ik heb een ligfiets ...De tovenaar — 08:06 AM
Voorvering aanpassen van een Flevobike ...
Heel fraai opgelos...renehin — 11:20 PM
Ervaringen met de Tuna
Ik denk dat het alle...Jeroen S — 11:18 PM
;) Oren die een beet...Jeroen S — 11:14 PM
Mijn nieuw(st)e M-racer, Garfield
Bij m'n redelijk rec...Jeroen S — 11:04 PM
Voorvering aanpassen van een Flevobike ...
Heel fraai opgelost,...Jeroen S — 10:53 PM
Medeliggers onderweg
Dank je, Goed om elk...Roepers — 10:28 PM
Goed bezig Bart. I...Bart Verbeek — 10:01 PM
Ervaringen met de Tuna
Maak maar eens e...Hardloper — 09:44 PM
Verstandig dat je na...Lig-hen — 09:43 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
en ook asfalt met ...Roepers — 09:32 PM