Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Luchthapper in neusdeksel MilanSL?
Dat heb ik inderdaad ook gemerkt Arend-Jan. Ik had ook veel last van beslaan bij de GT. Met de achterkant van de kap op een kiertje gaat dat een stuk beter. Ik denk dat het binnenwaaien door het vizier ook vrij krachtig is, waardoor een er overdruk ontstaat binnen in de fiets. Al die lucht moet er ook weer uit kunnen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Arend-Jan
Big Grin Vraagje! In de SL (en voorheen ook in de quest) kan ik niet langer dan 10 minuten hard fietsen voordat ik het vizier open moet doen. Nu zat ik te denken om net als een snoek een uitlaat te scoren bij de derailleur kap. Heeft iemand daar ervaring mee? Of zo’n deksel gemaakt(of over!) al lees ik ook dat je, als je net in een SL past, je misschien de lucht blokkeert met je lichaam….. ben in elk geval benieuwd of zo’n uitlaat getest is  Wink
Antwoord }
Bedankt door: mvdriel , Willeke_IGKT
Je kan beginnen met een paar stukjes dikker schuim aan het einde van je kap te plakken. Op die manier hou je een kier tussen de kap en de muts waar lucht langs naar buiten kan.
Als het werkt: Mooi. Als het niet werkt: Paar stukjes schuim weer verwijderen Smile
Antwoord }
Bedankt door: NielsKo , mvdriel
(5 uren geleden)NielsKo schreef: Big Grin Vraagje! In de SL (en voorheen ook in de quest) kan ik niet langer dan 10 minuten hard fietsen voordat ik het vizier open moet doen. Nu zat ik te denken om net als een snoek een uitlaat te scoren bij de derailleur kap. Heeft iemand daar ervaring mee? Of zo’n deksel gemaakt(of over!) al lees ik ook dat je, als je net in een SL past, je misschien de lucht blokkeert met je lichaam….. ben in elk geval benieuwd of zo’n uitlaat getest is  Wink

Haal het kapje er af en fiets 10 minuten :p 
Volgens mij was het bij de Milan populair om gaatjes in de staart te boren, of kleine sleufjes? Zodat het lucht van beide kanten een uitweg kon vinden?
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)
Antwoord }
Bedankt door: NielsKo
(2 uren geleden)Gideonaut schreef:
(5 uren geleden)NielsKo schreef: Big Grin Vraagje! In de SL (en voorheen ook in de quest) kan ik niet langer dan 10 minuten hard fietsen voordat ik het vizier open moet doen. Nu zat ik te denken om net als een snoek een uitlaat te scoren bij de derailleur kap. Heeft iemand daar ervaring mee? Of zo’n deksel gemaakt(of over!) al lees ik ook dat je, als je net in een SL past, je misschien de lucht blokkeert met je lichaam….. ben in elk geval benieuwd of zo’n uitlaat getest is  Wink

Haal het kapje er af en fiets 10 minuten :p 
Volgens mij was het bij de Milan populair om gaatjes in de staart te boren, of kleine sleufjes? Zodat het lucht van beide kanten een uitweg kon vinden?

Niels rijd met de milan mk7 dus de gaten aan de achterkant zitten er al. Maar zolang het niet regent kan je ook de service luik eraf halen.
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: mvdriel, NielsKo, 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Merinowol
Dank je Hardloper....Hardloper — 04:20 PM
:D Vraagje! In d...Veloquest — 03:49 PM
Merinowol
Oplossing is vrij ee...blokdoorn — 02:56 PM
zitschaal te koop
Zitschaal, ik weet n...fietspam — 02:29 PM
:D Vraagje! In de ...Gideonaut — 01:37 PM
Merinowol
Dank je Hardloper. G...Frutsel — 01:06 PM
Je kan beginnen met ...Frutsel — 12:59 PM
Ervaringen gevraagd voor een potentiële...
Of misschien een twe...Willeke_IGKT — 12:23 PM
Foto's Fietsbennie
Voor diegene die nog...Fietsbennie — 11:24 AM
Al gevraagd of je ...Themba — 10:40 AM
:D Vraagje! In de SL...NielsKo — 10:37 AM
M5 EBS remhendels gezocht
Heeft er iemand nog ...liggende daan — 09:27 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kom aan 20 binnen...Jeroen S — 07:42 AM
Al gevraagd of je ee...ZoefZoef — 12:54 AM
Themba het is zo j...datakneder — 09:41 PM
Themba het is zo jan...Hardloper — 09:07 PM
Merinowol
Frutsel ik heb voor ...Hardloper — 09:05 PM