Topics: 11
Bedankt: 1009
4402 x bedankt in 2081 berichten
Als de stoel een eind omhoog is zou de kettingrol misschien wel een stukje naar achteren kunnen. Volgens mij is de hele tunnel versterkt, maar ik weet niet of er extra materiaal zit bij de kettingrolbevestiging. Even navragen kan geen kwaad.
Het gewicht komt zo wel wat omhoog, ook al is het nog niet zo heel veel. Mijn beginners ervaring is dat je een VM met een bruuske, plotselinge stuurbeweging zo maar omgooit. Zo jong zijn ze niet allemaal even gecontroleerd.
Topics: 74
Bedankt: 41316
4194 x bedankt in 1805 berichten
Ik zat ook heel hoog in de Quest en heb in bijna twee jaar en ongeveer 8000 km maar een keer de fiets op twee wielen gehad, toen ik in een bocht opeens een tegenligger had. Dat was maar heel even en voelde niet als bijna omvallen.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Topics: 11
Bedankt: 1009
4402 x bedankt in 2081 berichten
Ik heb een tweeling waarvan 1 in zijn eerste ritje zonder zijwieltjes achterom keek, terwijl hij z'n achterwiel blokkeerde en toch hield hij de boel volledig onder controle. De ander werd een dag later heel erg boos op een schutting die ineens voor zijn fiets was verschenen. Kinderen kunnen nogal verschillen in hoe ze een voertuig beheersen en hoe ze reageren als er iets onverwachts gebeurt. Het is goed als ze zich realiseren dat ook een 3 wieler kan omvallen en waardoor dat komt.
Topics: 123
Bedankt: 14332
11214 x bedankt in 5360 berichten
Superleuk, die 8-jarige in de XS! Maar wat de rest hierboven zegt deel ik: Je kan 'm wel beter iets lager zetten.
Als hij nu een koprol maakt is er letsel en stapt hij mogelijk nooit meer in. De koprol die ik met m'n Bülk gemaakt heb heeft me ondanks een gladgeschoren hoofd én een stoeprand die ik halverwege tegenkwam nog geen krasje opgeleverd. De muts ving de klap op.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.