Topics: 20
Bedankt: 171
547 x bedankt in 239 berichten
, 11:23 PM
Heb het net op
Velomobilforum.de teruggelezen.
Wat een mooi bericht
Even an absolute beginner has to start somewhere.
Topics: 16
Bedankt: 1477
5299 x bedankt in 2528 berichten
Gisteren was zoonlief helemaal niet blij, de brommer deed het weer eens niet. En ook na veel hulp van de buurjongen, die voor automonteur leert, kwam het niet goed. Na de aanschaf is er zeker nog een onverwachte duizend euro extra in gaan zitten, heeft ie natuurlijk niet gehinderd door enige kennis een boel upgrades gekocht, die niet allemaal werken. Of er weer voor zorgen dat er iets niet werkt. Van de techniek snapt hij nu iets meer maar nog steeds te weinig. Ik hoop dat gisteren het kwartje gevallen is dat een oude zoveelste hands afgejakkerde schakelbrommer een bodemloze put is voor je geld. Hij wilde hem op marktplaats zetten en vandaag nog steeds. Daar word ik stiekum wel blij van.
En toen was vanmorgen z'n mtb ook nog stuk. De aandrijving was al tamelijk versleten en twee weken buiten op vakantie heeft hem ook geen goed gedaan. Consequent op 34-11 rijden is natuurlijk ook niet ideaal. Heb er een nieuwe 8 speed cassette, ketting op gezet, een beter werkende achter derailleur die ik nog had liggen en een 38er 10 speed singlespeed voorblad. Hij doet het weer lekker.