|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Topics: 2
Bedankt: 486
381 x bedankt in 81 berichten
Omdat ik met de hulp van Henk mijn Quest heb verkocht!!!
Ergens voelt dat heel jammer en zonde, maar ja, fietsen deed ik er ook niet meer mee. met het geld heb ik alle verplichte schoolboeken gekocht en een 2ehands laptop die aan de eisen voldoet. Er is dus al niks meer over van Q670  . (behalve de herinneringen!)
MilanSl, Baron, FlevoRacer, Quest, Flevobike, Flevobike Air, Alligt Modern, Alligt Klein. Kronan, DiBlasi
Topics: 52
Bedankt: 1400
2962 x bedankt in 941 berichten
2 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 uur geleden door TimSch.)
Blij dat de Milan, na een logeerpartijtje in Dronten waar hij verwend is bij ICB met een uitgebreide checkup, nu echt heel merkbaar beter fietst. (en hij fietste eigenlijk al niet verkeerd  )
Niet zo gek natuurlijk: met een nieuw, groter achterwiel met een GP5000 (584 ipv 559) dat nu ook nog eens goed vast zit (zat wat speling in), nieuwe ketting/cassette, nieuwe lager voor (die was echt goed versleten), stijvere veren erin (de vorige eigenaar was Belg, daar zijn de zachtere veren natuurlijk noodzaak, in Groningen niet  ), een fractie hoger op de poten voor (ivm het grotere achterwiel) en een aantal ingelamineerde verstevingen.
Gevolg een voelbaar stijvere fiets die smoother rijdt, beter accelereert, stiller is en ik schat zo'n 2/3 km/u hogere kruissnelheid
Echt heel blij mee! Ik kijk uit naar LEL over 3 weekjes
Milan SL Mk3 #039 - RaptoBike lowracer - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Topics: 135
Bedankt: 4735
5620 x bedankt in 3658 berichten
Tim dit had je eerder moeten doen, want dan was je misschien wel eerste met het WK. Anderzijds, is dit je 1e keer met de Milan voor de LOL? Dan kon je beter wachten tot net na de LOL. Want dan was je volgende keer gegarandeerd sneller als dit jaar.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 192
Bedankt: 3768
11409 x bedankt in 5425 berichten
(2 uren geleden)Hardloper schreef: Dan kon je beter wachten tot net na de LOL. Want dan was je volgende keer gegarandeerd sneller als dit jaar.
Wat leuk. Gaat Tim een keer in Zutphen met ons meerijden
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 52
Bedankt: 1400
2962 x bedankt in 941 berichten
(2 uren geleden)Hardloper schreef: Tim dit had je eerder moeten doen, want dan was je misschien wel eerste met het WK. Anderzijds, is dit je 1e keer met de Milan voor de LOL? Dan kon je beter wachten tot net na de LOL. Want dan was je volgende keer gegarandeerd sneller als dit jaar.
Het wordt mijn tweede LEL in de Milan (LOL sla ik toch over, beetje uit de buurt  ). En menig lezer hier weet inmiddels dat dat voor mij een eerste keer is: met dezelfde fiets als het jaar ervoor aan de start verschijnen  Nu moet ik dus die snellere tijd ergens anders vandaan halen (want elke deelname tot op heden was iets sneller dan de vorige  3 jaar op rij)
Milan SL Mk3 #039 - RaptoBike lowracer - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Topics: 135
Bedankt: 4735
5620 x bedankt in 3658 berichten
LOL / LEL het lijkt allemaal zo hard op elkaar. Dus dan is een foutje zo gemaakt.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
|
Gebruikers die dit topic lezen: 48 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|