Waardering:
  • 8 stemmen - gemiddelde waardering is 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je de juiste kleuren besteld heb je geen sticker nodig Wink
[Afbeelding: Afbeelding.png]

Verwacht hem met een paar weken op te kunnen halen. Veel zin in, doe het maar eens per week, maar voor 160km op een werkdag is iets efficienters dan een qv wel erg fijn.
Antwoord }
Nou dat verschil is wel meer dan "iets" Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(, 01:07 AM)365cycle schreef: Nou dat verschil is wel meer dan "iets" Big Grin

Ja, idd.  In de Snoek zou ik wel gezien willen worden. In Q387 met de sticker van GroenLinks erop absoluut niet. Het eerste wat ik aan die Quest zou hebben gedaan was de sticker verwijderen.

Mooie kleurcombi dat groen-rood voor de Snoek!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Status Quooh
ZoefZoef,zie #6820,is dus al gebeurd maar om 'n hele andere reden,de Q387 wordt compleet onderhanden genomen en opnieuw geverfd/gespoten,moet nog even uitzoeken hoe en wat,nu eerst alles cleanen,dan naar Dronten voor onderdelen en dan zien we wel verder Wink
Quest 387,FosVelo,Dries Baron,Flevobike/Trike/Racer als favorieten,rest = n+1
Antwoord }
Mn studerende zoon leek de q387 ook wel wat. Veel plezier met de fiets!
Antwoord }
Bedankt door: martinus , Willeke_IGKT
Je hebt een PB !
Quest 387,FosVelo,Dries Baron,Flevobike/Trike/Racer als favorieten,rest = n+1
Antwoord }
(, 01:13 AM)ZoefZoef schreef: Ja, idd.  In de Snoek zou ik wel gezien willen worden. In Q387 met de sticker van GroenLinks erop absoluut niet. Het eerste wat ik aan die Quest zou hebben gedaan was de sticker verwijderen.
Interessant man, dat jouw politieke voorkeur in ieder geval zeker niet GroenLinks is.  Dodgy

Dubbelzinnig ook trouwens Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , gideon , martinus
Niet raar, die partij bestaat immers niet (meer).
Antwoord }
(, 10:02 AM)365cycle schreef:
(, 01:13 AM)ZoefZoef schreef: Ja, idd.  In de Snoek zou ik wel gezien willen worden. In Q387 met de sticker van GroenLinks erop absoluut niet. Het eerste wat ik aan die Quest zou hebben gedaan was de sticker verwijderen.
Interessant man, dat jouw politieke voorkeur in ieder geval zeker niet GroenLinks is.  Dodgy

Dubbelzinnig ook trouwens Big Grin

Zeker. Ook erg interessant dat die van de verkoper dat wel was en dat ie dat met een vreselijk, lelijke ontsierende sticker op zn quest wilde laten zien Wink
Antwoord }
Bedankt door:
(5 uren geleden)ZoefZoef schreef: Zeker. Ook erg interessant dat die van de verkoper dat wel was en dat ie dat met een vreselijk, lelijke ontsierende sticker op zn quest wilde laten zien Wink

Ja leuk, laten we een politieke discussie beginnen  Doh 

#heelveelzinin  Sick 

Ik ben in ieder geval voor de Aarde, want dat is het enige ruimteschip dat we hebben. 

Laten we daar dus maar gewoon goed voor zorgen.

Zodat de generaties na ons ook nog een tijdje met dit ruimteschip voor(ui)t kunnen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
En daar helpt zo'n Quest dan ook weer een beetje mee, door ergens z'n volgende ronde te gaan maken.
Antwoord }
(4 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Ik ben in ieder geval voor de Aarde, want dat is het enige ruimteschip dat we hebben. 

Huh? Je bent niet bekend met Planet B?

"At some point in the not-so-distant future, we humans had to look for a new place to live. Just when we thought we'd have to settle for Mars, we suddenly discovered a new planet, one we lovingly christened "Planet B". It was a second chance for humanity, and of course we were determined to do everything right this time because as everyone knows, we humans learn very well from our mistakes...

In Planet B, you slip into the role of corrupt governors. You make crooked deals with corporations to advance your own interests. (...)"

...en op de doos zie je demonstranten met een spandoek "There is no planet C", briljant!

Nou goed, ik was vandaag blij omdat ik een oud omaatje heb geholpen met oversteken. Nee, echt. Hoewel, geen idee of ze (klein)kinderen had natuurlijk, maar ze was nog grijzer dan ik en met haar Van Raam trike enigzins vastgelopen in de berm in een poging alsnog het fietspad te bereiken. Meneer de wegbeheerder (/ontwerper) had maar weer eens aangenomen dat fietsers om een hoekje kunnen kijken om te zien dat het fietspad daar begint (oh, en nooit harder gaan dan 12 per uur, en kunnen draaien op een halve meter. Toegegeven, het 'en kunnen vliegen over stoepbanden' was ditmaal niet eens van toepassing). En blij omdat het weer prima fietsweer was. Een tikje warm zelfs, in Quifje.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine' 
Antwoord }

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 35 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Positief denken...en...martinus — 10:02 PM
Ik ben in ieder gev...Tijanus — 09:40 PM
Beterschap!       ....datakneder — 09:38 PM
Nou, ik heb nu 39 gr...Atrike — 09:04 PM
En daar helpt zo'n Q...Jeroen S — 08:48 PM
Sterkte morgen! Effe...Jeroen S — 08:45 PM
Ervaringen met de Bülk4More en de Bülk ...
Het kan zijn dat het...Jeroen S — 08:43 PM
Alpen 2026
Hier alvast een prev...De tovenaar — 07:10 PM
De enige Thys 250
Derk schrijft: De...Wim -de roetsende — 06:09 PM
Zeker. Ook erg i...Wim -de roetsende — 06:05 PM
Hoever moet je fie...Atrike — 04:56 PM
Hoever moet je fiets...Lopopodium — 04:54 PM