Waardering:
  • 8 stemmen - gemiddelde waardering is 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
(9 uren geleden)365cycle schreef: Yup. Ik ging binnen m'n eerste 1000 km met m'n Quest een keer heftig op twee wielen door een stoeprandje (een schuine, niet eens een klap maar het was gewoon een perfecte schans!) Hoe dat goed gegaan is weet ik nog steeds niet, maar het gevoel is goed blijven hangen en sindsdien ben ik heel scherp op two wheel action Big Grin

Hier hetzelfde, eerste keer toen ik met de Quest naar werk ging. Toen was dat schuine stoeprandje voor ons kantoor: een collega die het zag gebeuren heeft het er met enige regelmaat nog over  Blush
Antwoord }
Bedankt door: martinus , Willeke_IGKT
Vandaag werd ik aangesproken door iemand die me zag rijden, nou hij vond me lekker snel gaan en kon me niet bijhouden met zijn nieuwe fiets. En als je dan zegt nou het is niet ondersteund, dan streelt dat toch wel een beetje je ego.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , martinus
(5 uren geleden)Kapitein Bosui schreef:
(9 uren geleden)365cycle schreef: Yup. Ik ging binnen ...
Hier hetzelfde, eerste keer ...

Dat maakt dan al 3. Ik had een auto die net met z'n voorkant op het fietspad kwam. Ik, denkend, ach dat geeft niet ik wijk wel iets uit. Niet veel, maar voldoende om het stoeprandje te pakken. Geen schade gelukkig, ook geen schande, maar het levert wel veel wijsheid op.  Big Grin
Antwoord }
..ik vandaag mijn Tuna heb opgehaald. Bij ICB is nu dus een prachtige QV te koop.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Quatrevelo 375 - Flevotrike - Challenge Fujin -  Tuna 39

Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
Antwoord }
(4 uren geleden)Atrike schreef: ..ik vandaag mijn Tuna heb opgehaald. Bij ICB is nu dus een prachtige QV te koop.

Is dat die heel mooie lichtblauwe/witte QV die een van De Waterlandse Liggers op de foto gezet had?

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets, veel veilige en plezierige kilometers daarmee.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:
(4 uren geleden)Atrike schreef: ..ik vandaag mijn Tuna heb opgehaald. Bij ICB is nu dus een prachtige QV te koop.

Yes,kool!
Quest 387,FosVelo,Dries Baron,Flevobike/Trike/Racer als favorieten,rest = n+1
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(4 uren geleden)Willeke_IGKT schreef:

Is dat die heel mooie lichtblauwe/witte QV die een van De Waterlandse Liggers op de foto gezet had?

Ja, die. Er was een hele delegatie aan Waterlandse Liggers vandaag.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Quatrevelo 375 - Flevotrike - Challenge Fujin -  Tuna 39

Ik heb niet teveel fietsen, ik heb voor elke omstandigheid een voor mij ideale fiets!
Antwoord }
(3 uren geleden)Atrike schreef: Ja, die. Er was een hele delegatie aan Waterlandse Liggers vandaag.

Die waren zeker ook een Tuna ophalen? Ik weet namelijk dat een van de Waterlandse Liggers erover had dat hij er ook een had besteld. En zag dat hij in de rijderslijst staat. Verder zag ik van iemand anders een ritje ICB.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ja Tuna 40 werd vandaag ook opgehaald.

Antwoord }
Ja, zoals zo vaak waren er meerdere mensen die meegingen om een fiets op te halen, een traditie die De Waterlandse Liggers in ere hopen te houden. Het lukt niet altijd maar het is mooi om te zien.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , martinus , Atrike , NielsKo , Bianca F

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 82 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Foto's zonder verhaal
SnoekL#35 — 10:33 PM
wat ze zeggen
Mensen het is een sn...Willeke_IGKT — 09:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ja, zoals zo vaak wa...Willeke_IGKT — 09:56 PM
Rode ligfiets te huur?
Ik denk dat niemand ...Bob Hagendijk — 09:50 PM
Ventisit wassen