26-Mar-2022, 05:02 PM
... omdat 't Mannetje in Haarlem naar mijn ketting en achter deraileur gekeken heeft en meteen een aantal schakels recht gebogen heeft. (Ik wist niet dat het nodig kon zijn, ik wist ook niet dat het kan, maar hij had gereedschap om precies dat te doen.)
De terugweg reed een stuk zekerder, maar op de heenweg had ik hogere snelheden.
Op het fietspad, onderdeel van de weg langs het Noordzeekanaal had ik 35 op de teller staan, en best een langere tijd. Over de hele week, was de gemiddelde snelheid 17 km/h, en dat was het eigenlijk iedere dag deze week. Veel beter dan de 13 to 15 km/h die ik tot een paar weken terug op de teller zag staan.
Heerlijk fietsweer.
De terugweg reed een stuk zekerder, maar op de heenweg had ik hogere snelheden.
Op het fietspad, onderdeel van de weg langs het Noordzeekanaal had ik 35 op de teller staan, en best een langere tijd. Over de hele week, was de gemiddelde snelheid 17 km/h, en dat was het eigenlijk iedere dag deze week. Veel beter dan de 13 to 15 km/h die ik tot een paar weken terug op de teller zag staan.
Heerlijk fietsweer.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)