25-Nov-2022, 12:29 AM
(21-Nov-2022, 09:52 AM)Bacchus schreef:Bij deze dan. Ik wilde graag iets midden op het stuur, waar een nogal onhandige bout in de weg zit. Ik kreeg een idee en heb eerst een paar proefversies van karton gemaakt. Daarna de schaar gezet in een placemat en in een polypropyleen map, delen geplakt met bisontix. Bij mijn laatste ritten in minder bekend terrein gebruikt, en het lijkt tot nu toe goed te voldoen. Het enige nadeel is dat het met dat ding in het midden lastig is om dingen als appels en boterhammen van de ene in de andere hand over te pakken. Voor de positie van mijn rechterhand op het stuur is het een verbetering, met eerdere houders had ik de telefoon aan de rechterkant, en daardoor kon ik mijn rechterhand dan niet helemaal op de plek dicht bij het midden hebben waar ik hem normaal heb.(21-Nov-2022, 12:02 AM)Martin van Mourik schreef: Mijn zelfgemaakte telefoonhouder met kap die bedoeld was voor afscherming tegen zonlicht bleek vandaag ook prima te werken tegen lichte regen. Het is een stukje knip en plakwerk op basis van een placemat van ikea en een ringbandmap van de hema. Het spaart ook batterijlading omdat ik het scherm van de telefoon niet zo helder hoef te zetten.Nu ben ik wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet. Foto's?
![[Afbeelding: telefoonhouder.jpg]](https://i.postimg.cc/2y9FTqbP/telefoonhouder.jpg)