27-Dec-2022, 07:27 PM
(27-Dec-2022, 06:29 PM)de Boer schreef:(27-Dec-2022, 06:05 PM)365cycle schreef:(27-Dec-2022, 05:33 PM)de Boer schreef: files, maar daar klaagt niemand over..
Hoop dat dat sarcasme was, want die files zijn één van de redenen dat ik hier nu veel gelukkiger zit te zijn
Ja en Nee..je bent 1 van de weinigen. De rest blijft braaf in de rij staan en ze moeten bijna allemaal dezelfde kant op..Zou je toch met z’n allen in de auto kunnen.? Of de fiets, nog beter.!
Tot morgen!
Oh, de mensen die in de file staan klagen wel hoor. Ze komen alleen niet op het idee dat het anders kan. Nu zijn er ook weinig alternatieven. het OV is alleen zinvol als je redelijk dicht bij een station woont. En afgezien van een handjevol mafketels hier is meer dan zeg 15km fietsen ook geen optie voor de meesten.
Ik zou het in de file staan verkiezen boven tijdens de spits naar mijn werk reizen met het OV als er een parkeerplek voor me was geweest in Amsterdam
Nu rij ik met mijn velomobiel, en ben ik vaak sneller dan ik met de trein/metro zou zijn geweest.
Het scheelt me ook meerdere keren ziek zijn per jaar, en een hele berg ergernis aan andere mensen om me heen