31-Oct-2023, 08:30 PM
Ik had vandaag een bijeenkomst waarbij ook veel mensen van politie en handhaving aanwezig waren, schat ongeveer 20. Een groot deel was niet in uniform, dus dan is het wat lastig te zien. Op een gegeven moment mochten we even naar buiten voor een groepsopdracht. En laat daar nu net iemand zijn velomobiel aan de lantaarnpaal hebben liggen. Hij werd wel even bekeken. He er zit zelfs een knipperlichtje op. Dat werd positief beoordeeld. De bevestiging voor de extra lamp op de muts was vast voor een vlaggetje. Die discussie heb ik maar laten liggen.
Eigenlijk werd er vooral gegrapt over bepaalde collega's die em maar eens uit moesten proberen. Een dame van handhaving dacht zelf dat het vast niet ging passen, maar dat had nog best gekund. Een andere heer, tja die was iets te breed, zullen we maar zeggen.
Mijn manager woont in dezelfde plaats als ik, hij had vijf van de 14 km terug nodig om mij in te halen. Maar ik heb nog lekker even gesport en hij niet.
Eigenlijk werd er vooral gegrapt over bepaalde collega's die em maar eens uit moesten proberen. Een dame van handhaving dacht zelf dat het vast niet ging passen, maar dat had nog best gekund. Een andere heer, tja die was iets te breed, zullen we maar zeggen.
Mijn manager woont in dezelfde plaats als ik, hij had vijf van de 14 km terug nodig om mij in te halen. Maar ik heb nog lekker even gesport en hij niet.