24-Mar-2024, 07:45 PM
Vandaag ben ik blij dat ik toch maar ben gaan fietsen.
Ik probeer 100 km per week te rijden en de plannen voor de rest van de week zouden dat moeilijk maken. De 50 km vandaag gaan het wel mogelijk maken.
Ook ben ik blij dat de schuimkap nog in de fiets lag, ondanks de wind.
Bij het parkeren had ik er op gelet dat ik alle 5 klittenbanden vastgezet had en dat de kleine kap goed vast zat aan de grote kap en onder de nekrol.
Toen ik terug kwam lag de grote kap los schuin in de fiets en de kleine kap lag er schuin op. Ook was er geen water in de fiets, ondanks de buien terwijl ik mijn boodschap deed.
Ik verdenk een nieuwschierig kind dat geschrokken is toen de kap wegzakte.
Ik probeer 100 km per week te rijden en de plannen voor de rest van de week zouden dat moeilijk maken. De 50 km vandaag gaan het wel mogelijk maken.
Ook ben ik blij dat de schuimkap nog in de fiets lag, ondanks de wind.
Bij het parkeren had ik er op gelet dat ik alle 5 klittenbanden vastgezet had en dat de kleine kap goed vast zat aan de grote kap en onder de nekrol.
Toen ik terug kwam lag de grote kap los schuin in de fiets en de kleine kap lag er schuin op. Ook was er geen water in de fiets, ondanks de buien terwijl ik mijn boodschap deed.
Ik verdenk een nieuwschierig kind dat geschrokken is toen de kap wegzakte.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)