02-May-2024, 07:54 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-May-2024, 07:56 PM door LigZeeuw.)
(02-May-2024, 01:48 PM)365cycle schreef: Oh nee! Ik weet niet waarom, maar dacht dat jij Quest reed. Het snelst dat ik daar met de open ligger gereden heb is rond de 60, op de Hurri.
Denk dat tegen de 90 met een open ligger ook echt niet te doen is. Ik moest voor hoog in de 80 al als een bezetene meetrappen in de Bülk, en met de DF merk je ook al heel duidelijk dat de stroomlijn minder is.
In dat opzicht is 41 gemiddeld ook echt héél erg rap! Mijn snelste op traject Goes-Zierikzee was denk ik de andere kant op, heb daar een aantal keer wel in de 50 gemiddeld gezeten.
Zierikzee -> Goes had ik er altijd al zo'n 80 km op zitten dus dan zat ik meestal al in uitfietsmodus, haha Grappig genoeg scheelde echt hard van de brug af bij koud weer het meest voor het gemiddelde. Dan kon ik lang uitrollen en de tijd nemen om vroeg achter die paar boerderijen ofzo langs te kijken, de zijstraat in (want weinig begroeiing). Dan het laatste stukje dan bekijken net voor ik bij de kruising kwam, maar toch met een redelijk vaartje oversteken, en daarna meteen weer naar 50+ tot het punt waar ik linksaf moest richting de sluis bij Kats.
Nee helaas, ik had wel graag een quest gehad maar daar hebben we hier niet echt de ruimte voor. Ooit als we wat ruimer kunnen wonen hoop ik dat er al wat tweedehands Snoeks te koop zijn.
Nee 90 is daar niet te doen denk ik, dat gaat alleen op langere afdalingen. Ja hard van de brug af helpt enorm in het gemiddelde ben ik ook achter, en dan zo lang mogelijk die snelheid er in proberen te houden.
Ik moet wel zeggen dat ik vandaag nog steeds goed merk dat ik gister zoveel energie heb verstookt, de snelheid was niet bijster hoog vandaag.