14-Aug-2024, 07:43 PM
Vanwege de vakantieperiode zit bij ons de deur na 12.30 dicht, en kun je dan dus zonder al te veel problemen eens vrij nemen. Dat heb ik dus maar eens gedaan. Ben even langs mijn favoriete houthandel, de Arnhemse Fijnhouthandel, gereden vanaf het werk. Een pracht bedrijf met een enorme keuze aan hout, ook heel veel aparte soorten. Er is daar wat verbouwd en de kleine stukjes staan nu vooraan, waar jaren het kantoortje zat. Het kantoor zit in het nieuwe pand op hetzelfde terrein. Nog steeds enorm veel te kiezen, nog steeds de bewegingsmelder met vogelgeluiden als je de hobby houtzolder oploopt. Ben met een stuk Balsa triplex en een dun plankje Essen weer naar huis gaan. Mogelijk wordt dat tzt gebruikt bij een alternatieve ondersteuning van de trapasboom. Met wat Carbon erbij. Paste mooi in de Milan, het stuk Balsa was toch 30 bij 115 bij 1cm ongeveer. Mooi spul, mooie winkel en fijn personeel, die weet waar ze het over hebben. Daar kan ik wel blij van worden.
Toen ik met 45 km/h over de spoorovergang tussen Babberich en Elten stuiterde klapperde het wel een beetje. Maar verder beviel het wel op de rijbaan. 47 was best een tijd vol te houden maar boven de 50 niet zo lang. Toch was ik ook daar best blij mee.
Toen ik met 45 km/h over de spoorovergang tussen Babberich en Elten stuiterde klapperde het wel een beetje. Maar verder beviel het wel op de rijbaan. 47 was best een tijd vol te houden maar boven de 50 niet zo lang. Toch was ik ook daar best blij mee.