11-Sep-2024, 01:39 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-Sep-2024, 01:44 PM door ZoefZoef.)
(11-Sep-2024, 01:09 PM)Hardloper schreef:Oh jawel, zit er continue naar te kijken.(11-Sep-2024, 12:49 PM)ZoefZoef schreef:(11-Sep-2024, 12:47 PM)Josligfiets schreef: Die Quest die in Limburg staat?
Ja, de ophaalafspraak staat ;)
Verjaardagskadootje aan mezelf. Dit maal een maatje kleiner dan mn vorige velomobiel, maar ik zou erin moeten passen.
Oh dat zag ik toch niet gelijk aankomen, dat jij weer zo snel VM rijder zou worden. :D De Quest XS dan?
Ik heb alleen een heel groot probleem hier: ik kan 'm eigenlijk niet kwijt dus er zat geen haast achter een andere velomobiel. Maar als er dan toch een leuk aanbod voorbij komt, dan moet het maar.. :)
Precies zo kocht ik mn eerste velomobiel ook. Ik keek toen ook naar een goedkoop, gebruikt exemplaar want het ding zou op straat moeten bivakkeren. Diefstal, vernieling.. dan wil je geen duur exemplaar hebben. En toen kwam er een goedkoop exemplaar voorbij. Niet alleen goedkoop, maar ook in nieuwstaat zonder ook maar een krasje erop. Ik heb 'm een jaar of 4 gereden toen ik besloot 'm maar te verkopen omdat ie te hard achteruit ging qua gelcoat en ik 'm steeds minder gebruikte. Maar na verkoop miste ik 'm toch weleens. Blijven namelijk leuke dingen. En nu komt deze voorbij.
Wordt een reis om de wereld om 'm op te halen :( Eerst 3+ uur met het OV, en daarna 200km terugfietsen. Geen zin in, maar heb even geen andere optie dus we gaan het wel zien allemaal. Hopelijk staat ie een beetje goed ingesteld qua lengte, want geen idee hoe ik een ketting van zo'n quest kan verlengen eigenlijk :X
En dan maar hopen dat ik het red met navigeren. Geen idee waar mn garmin is namelijk.. En of ik het red voor het donker thuis te zijn, want of de accu van de quest nog werkt, weet ik niet.. We zien het wel.. maar echt zin om 'm op te halen heb ik eerlijk gezegd niet :X Wel om er weer eentje te hebben, dat dan weer wel
Volgens mij woon je ergens op de route. Ik zou wellicht daar een tussenstop kunnen maken om je te leren roetsen? :D