|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 481
Topics: 15
Lid sinds: Feb 2023
Bedankt: 167
913 x bedankt in 450 berichten
… ik vandaag weer een lekker stuk heb kunnen ligfietsen. Bij Langeveen de grens over en via Hoogstede naar Twist (come on let’s twist again) en van daaruit ‘op fietse’ via Bargerveen en Oosterbos naar Emmen. Deels terug met de trein, laatste stuk nog ff liggen.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Josligfiets - 04-Dec-2024, 04:45 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: Bob Hagendijk, 31 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|