1 uur geleden
(18-Apr-2025, 03:04 PM)Wim -de roetsende schreef:(18-Apr-2025, 02:11 PM)365cycle schreef:(18-Apr-2025, 10:59 AM)Wim -de roetsende schreef: Thuis loop ik binnen op sokken en buiten heb ik nog vaak mijn oude Keen schoenen aan.Maar twee paar schoenen? Wauw. Ik weet niet eens hoeveel ik er heb, sowieso meer dan 10.
Op school en als ik ergens heen ga draag ik de Craft. Voor het grootste deel draag ik deze dus dagelijks.
Waar staat het getal 2?
Ik heb sowieso 10x van de Craft (5x in gebruik en 5x reserve). Als ik eenmaal een goede schoen gevonden heb, dan schaf ik een voorraad aan voor de komende jaren.
Ik heb nu ook nog 4x Keen schoenen. Om mee in de tuin te werken, met de honden te wandelen, enz.
Dan heb ik ook 6x fietsschoenen. 2x in gebruik, 1x reserve en 3x die ik niet meer gebruik of tenminste nu niet.
Ik wissel dus vaak van schoenen en draag ze (bijna) dagelijks.
Oh ja, ik heb ook nog een paar barefootschoenen van Merrol. Die draag ik 's zomers vaak.
Ik ben vandaag weer blij omdat ik aan de hand van deze tips het merk Keen heb leren kennen. En barefoot schoenen. Gevolg: 1 paar Keen schoenen besteld en daarnaast verdiept in barefoot schoenen.
Het leuke aan dit forum is dat jullie als vaste leden goed nadenken over fietsen, ligfietsen, maar ook veel andere onderwerpen. Goed doordachte alternatieven en daar leer ik weer van. Dank allen!