Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vervangende 20 inch wielkappen?
#16
(05-May-2026, 09:43 PM)Willeke_IGKT schreef:
(04-May-2026, 05:36 PM)baron062 schreef: Als je wieldoekjes zou overwegen: wat vliegerdoek, glasfiber stok met een buisje en de naaimachine die toch al in huis zwerft en je bent in een uurtje klaar

Hoe zet jij die doekjes vast aan het wiel?
De doekjes die ik op de Strada en de Quest had hadden haakjes aan de spaken.

[Afbeelding: Q-link_Kabelclip_%7C_Q-link_%7C_4_mm_20_...m1_big.jpg]

Spijkertje er uit, clipje open snijden...

Maar er bestaat vast ook een commerciele variant van, te koop bij velomobiel.nl

(05-May-2026, 11:06 PM)Wim -de roetsende schreef:
(05-May-2026, 09:52 PM)EricZeep schreef:
(05-May-2026, 07:47 PM)EricZeep schreef:
(04-May-2026, 05:36 PM)baron062 schreef:
Als je wieldoekjes zou overwegen: wat vliegerdoek, glasfiber stok met een buisje en de naaimachine die toch al in huis zwerft en je bent in een uurtje klaar



Heb geen naaimachine  Big Grin


Ik wel, maar als ik die daarvoor zou gebruiken dan denk ik niet dat iemand mijn eindproduct zou gaan herkennen als wieldoekjes zijnde  Big Grin Doh


De grap is is dat je alleen maar het net geknipte ronde gat zie. De rest van je motorische stoornis verdwijnt achter het doekje
Antwoord }


Berichten in dit topic
Vervangende 20 inch wielkappen? - door EricZeep - 03-May-2026, 09:47 AM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door datakneder - 03-May-2026, 10:10 AM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door EricZeep - 03-May-2026, 10:34 AM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door Theo Mol - 03-May-2026, 11:00 AM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door Willeke_IGKT - 03-May-2026, 11:51 AM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door Gideonaut - 03-May-2026, 12:14 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door Jeroen S - 03-May-2026, 12:36 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door TvWijk - 04-May-2026, 12:36 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door baron062 - 04-May-2026, 05:36 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door EricZeep - 05-May-2026, 07:47 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door EricZeep - 05-May-2026, 09:52 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door Willeke_IGKT - 05-May-2026, 09:43 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door Frutsel - 05-May-2026, 10:45 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door baron062 - 06-May-2026, 06:54 AM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door Hardloper - 08-May-2026, 06:27 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door Hardloper - 16-May-2026, 02:09 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door 365cycle - 16-May-2026, 04:47 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door Hardloper - 16-May-2026, 05:30 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door 365cycle - 16-May-2026, 05:49 PM
RE: Vervangende 20 inch wielkappen? - door benparke - 17-May-2026, 10:42 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM