08-May-2026, 06:28 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-May-2026, 06:35 PM door 365cycle.)
(08-May-2026, 05:06 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik zocht gewoon via Google en dan staat bovenaan het AI-verhaal. Ik heb wel de bron bekeken.Kortgeleden een tip over besproken hier. Dat kan je uitzetten, en dat is beter ook, want die antwoorden kloppen behoorlijk vaak niet.
Ik heb al een tijdje gedoe met m'n latex binnenbanden, en inmiddels ook met TPU. Vandaag ging echt te ver, 3x lek op 25 km.
Ze gaan niet vaak lek aan de buitenkant, maar helaas wel vaak aan de binnenkant, in het velgbed zeg maar.
Ik heb kortgeleden van mvdriel de tip gekregen om Tubeless velglint te gaan gebruiken ipv geplakt textiel.
Heeft iemand daar ervaring mee en/of tips?
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.


