08-May-2026, 09:13 PM
(22-Oct-2024, 09:06 AM)Hoekie schreef: En wat denk je...sta ik daar vanmorgen om 7 uur in het donker met mijn Snoek-L en een lekke achterband, de GP5000 S TR.
Welgeteld de eerste woon-werk rit met die band. Blij dat ik van te voren geoefend heb en blij dat ik de CCU als reserve achterband bij me had.
Om mezelf te quoten, na deze keer geen lekke band meer gehad!
(afgezien van kapot in Antwerpen 11-2025 waar geen band tegen bestand is)
Achter daarna weer de GP5000 S TR er terug opgelegd en nu met bredere 25-32 butyl biba.
De GP5000 S TR is in Antwerpen vervangen door een GP5000 (zonder toevoeging)
Voren CCU 32-406/POSR 28-406 met begin winter TPU 30-45.
Van de CCU wisten we het al. Het is vooral de GP5000(STR) die me positief verrast heeft.
Nou zal ik morgen wel lek rijden...

