08-May-2026, 10:31 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-May-2026, 10:34 PM door 365cycle.)
(08-May-2026, 07:45 PM)mvdriel schreef: Al is de toevoeging "Urban Tyre" bij BikeInn wel erg raar. Dit is namelijk een behoorlijk kwetsbare raceband. Arjen Meurs heeft ervaring met deze band in deze maat; ik geloof niet dat hij hem zal aanraden voor op de weg.Ik heb er ook ervaring mee, had 'm een tijd onder de Milan. Met binnenband is het ellende, maar toen ik 'm eenmaal tubeless had was het best wel fijn. Af en toe een beetje bijpompen maar de melk loopt alle kleine gaatjes die er in komen netjes dicht. Kapot remmen doe je 'm niet, ik neem nooit handrembochtjes

(08-May-2026, 09:13 PM)Hoekie schreef: Van de CCU wisten we het al. Het is vooral de GP5000(STR) die me positief verrast heeft.Als je het mij vraagt heeft Continental goud in handen met die GP5000 serie. Ze zijn snel, hebben veel grip, en zijn heel betrouwbaar. De TT TR heb ik nog niet durven proberen, maar het zou me niet verbazen als die het ook beter doet dan je van zo'n extreme band zou verwachten
Nou zal ik morgen wel lek rijden...
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.


