48 minuten geleden
(, 10:58 PM)Wim -de roetsende schreef:(, 02:11 PM)Roepers schreef: Haakse bochten, maakt niet uit.
Bij een ligfiets met een onderstuur met directe besturing wordt de stuuruitslag volgens mij beperkt door de breedte van het stuur en de breedte van de bovenbenen van de bestuurder.
Haakse bochten kon ik er niet heel gemakkelijk mee halen.
Klopt haakse bochten gaat niet geweldig, dat valt wat tegen.
Ik heb mij er wat op verkeken, mijn eerste ligfiets had onderstuur en indirecte besturing dat stuurde in de bochten gemakkelijker.
De vering is wel heel soepel en de 3-versnelling naaf schakelt ook prima.
ik heb wel 3 x 7 versnellingen.
Ik schat dat de fiets minstens 25 jaar oud is.

