Berichten: 2.993
Topics: 82
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 44923
4646 x bedankt in 1984 berichten
Gefeliciteerd, veel veilige en plezierige kilometers.
Ik geloof dat onderstuur prettiger fietst, met een ontspannen houding, misschien minder snel omdat je een iets breder postuur hebt.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Berichten: 2.876
Topics: 90
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3065
3281 x bedankt in 1401 berichten
Prachtige fiets. Heerlijk toeren en ontspannen genieten van het vrije uitzicht rondom. Tweewiel onderstuur ligfietsen, beter wordt het niet. Lekker alle fietspaadjes af. Haakse bochten, maakt niet uit.
Groet,
Marco
Berichten: 2.558
Topics: 15
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1352
5049 x bedankt in 2398 berichten
Mooie fiets. Zo goed als nieuw. Het onderstuur komt een heel eind omhoog, je het wel een lange voorbouw waardoor het stuur best veel beweegt.
Berichten: 7.455
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3522
10931 x bedankt in 5202 berichten
(10 uren geleden)Roepers schreef: Haakse bochten, maakt niet uit.
Bij een ligfiets met een onderstuur met directe besturing wordt de stuuruitslag volgens mij beperkt door de breedte van het stuur en de breedte van de bovenbenen van de bestuurder.
Haakse bochten kon ik er niet heel gemakkelijk mee halen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike