Ik heb een NOS fiets gekocht.
Een Challenge Focus.
De fiets ziet er uit als nieuw.
Alleen het vet in de verschillende onderdelen was verhard.
Zelfs de Vredestein banden zijn niet uitgedroogd.
Ik heb hem gekocht omdat ik vanwege schouderklachten een 2-wiel fiets met onderstuur wilde proberen.
Ik hoop dat het gaat lukken.
https://postimg.cc/nCcZndf2[/img]
Een Challenge Focus.
De fiets ziet er uit als nieuw.
Alleen het vet in de verschillende onderdelen was verhard.
Zelfs de Vredestein banden zijn niet uitgedroogd.
Ik heb hem gekocht omdat ik vanwege schouderklachten een 2-wiel fiets met onderstuur wilde proberen.
Ik hoop dat het gaat lukken.
https://postimg.cc/nCcZndf2[/img]

