Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer
#6
Toen ik mijn Stinger kocht heb ik de staartpunt direct mee besteld, maar die was toen nog niet meteen leverbaar en ik heb eerst een half jaar met Radical banaantassen gereden. Ik was blij toen ik die punt er op had en alles waterdicht, gestroomlijnd en zonder aanlopen mee kon. Ik reed zo'n 10.000km per jaar met de Stinger, in weer en wind, en ik moest inderdaad regelmatig kettingen schoonmaken en vervangen (als ik het me goed herinner maakte ik ze eens in de 2000km helemaal schoon en verving ik ze bij 4000).

Ik heb ook een Baron (die had ik destijds nog niet); fantastische race- en lange-afstandsfiets, maar ik zou hem niet als forensfiets willen als ik er ook veel stedelijk verkeer mee moest doen. De Stinger (wielbasis 113cm) is stukken wendbaarder dan de Baron (wielbasis weet ik niet, maar het helpt natuurlijk ook niet dat bij mijn Baron de ketting langs het voorwiel loopt). Een Hurricane (die van mij heeft een wielbasis van 96cm) is nog wendbaarder dan een Stinger, maar dat vertaalt zich in wat nerveuzig rijgedrag, wat mij onaangenaam lijkt op de lange afstand (ik heb nooit meer dan 10km op een Hurri gereden en dat vond ik ook wel genoeg).

Jeroen, ken jij Henk Elsinga/ Elzinga? Hij was blijkbaar de/ een vorige eigenaar van de Escape Thjes die ik laatst gekocht heb. Ik kom graag met hem in contact want ik ben benieuwd naar de oorsprong van die fiets.

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door Bacchus - 17-Feb-2023, 09:26 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 17-Feb-2023, 09:43 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door Bacchus - 17-Feb-2023, 10:34 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 17-Feb-2023, 10:51 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 18-Feb-2023, 12:02 AM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door Bacchus - 18-Feb-2023, 12:41 AM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 18-Feb-2023, 01:14 AM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door Bacchus - 18-Feb-2023, 02:34 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door melle z - 18-Feb-2023, 09:44 PM
RE: Gezocht: Advies of Aanbod Forensracer - door karimov - 20-Feb-2023, 04:52 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vandaag ben ik niet ...Willeke_IGKT — 04:47 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...365cycle — 01:41 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Die man tilt gewoo...365cycle — 01:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Anatoly even langs...Wim -de roetsende — 01:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat ik weer nieu...Wim -de roetsende — 12:45 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Als hij iets voor de...365cycle — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat ik weer nieuw ...Hardloper — 12:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Nou ik heb die aut...365cycle — 11:57 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik had een gymleraar...Atrike — 10:28 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Ik liet mijn velo zi...Hardloper — 10:28 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Nou ik heb die a...Wim -de roetsende — 09:58 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Is gewoon je han...datakneder — 01:17 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Is gewoon je hand ge...Martin van Mourik — 01:04 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Ik vertrouw altijd o...Bart Verbeek — 12:54 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook ...Frutsel — 11:49 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, 10x om de roeiba...Frutsel — 11:45 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Je hebt geen groot...Hardloper — 10:41 PM