Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fast TV
#27
(02-Jun-2026, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef: De heer DF had toen ook een keer zo'n filmpje dat hij rond de 100km/u reed.

Heerlijk ontspannen. 
Dat was bewust, toch? Om de stabiliteit te bekijken bij die snelheden?
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#28
(02-Jun-2026, 08:16 PM)365cycle schreef:
(02-Jun-2026, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef: De heer DF had toen ook een keer zo'n filmpje dat hij rond de 100km/u reed.

Heerlijk ontspannen. 
Dat was bewust, toch? Om de stabiliteit te bekijken bij die snelheden?

Geen idee, maar het valt mij bij dit soort filmpjes altijd/vaak/meestal op dat er niet vermeld wordt met hoeveel graden er wordt afgedaald.

Of dat er wordt afgedaald.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#29
(17-May-2026, 09:46 PM)Hoekie schreef: Bovenstaande met CCU van voren. Des te indrukwekkender wat mij betreft.
Ik las dit trouwens net. Dat ritje van AJ en mij een stukje naar boven was ook met CCU's voor, en zonder toerkap dus...
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#30
(02-Jun-2026, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef: De heer DF had toen ook een keer zo'n filmpje dat hij rond de 100km/u reed.

Heerlijk ontspannen. 

Ja, ja, lekker met een paar graden naar beneden, dacht ik toen ook al.

Het lijkt of ie je gehoord heeft Smile

Antwoord }


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Beetje passen, kijke...Arend-Jan — 11:22 PM
Drive by wire...
Waarom bedenken me...Wim -de roetsende — 08:02 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene r...Gideonaut — 03:53 PM
Milan 4.2
Ik snap geen ene ree...ZoefZoef — 02:39 PM
Milan 4.2
Ja, dat er een tunne...Arend-Jan — 09:49 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bekeken vanuit en ve...365cycle — 09:24 AM
Milan 4.2
Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM
Drive by wire...
Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM
Drive by wire...
Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM
Milan 4.2
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM
Drive by wire...
Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM
Drive by wire...
Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM
Drive by wire...
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM