Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hier zitten ze niet op mij te wachten: Open NK slow biking
#1
Big Grin 
Net als bij de UCI zal ik bij het Open NK slow biking met mijn Strada waarschijnlijk ook niet mee mogen doen.

En dat zal niet zijn omdat de Strada misschien breder is dan het parcour.  Big Grin
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
(12-Apr-2026, 09:24 PM)TvWijk schreef: Net als bij de UCI zal ik bij het Open NK slow biking met mijn Strada waarschijnlijk ook niet mee mogen doen.

En dat zal niet zijn omdat de Strada misschien breder is dan het parcour.  Big Grin

Jammer he. Maar mogen we wel mee doen met een fiets kleine wieltjes met zijwieltjes en een MD in combinatie met een klein tandwieltje?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Ah, de greppel is ee...Jeroen S — 08:01 AM
Drive by wire...
Waarom bedenken mens...blokdoorn — 07:58 AM
Drive by wire...
Tot er op de Route N...Jeroen S — 07:58 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Action speaks louder...Jeroen S — 07:54 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit d...Wim -de roetsende — 06:12 AM
Drive by wire...
Ik ga er van uit dat...Gideonaut — 11:17 PM
Milan 4.2
Deze worden nog wel...Arend-Jan — 10:54 PM
Drive by wire...
Hardstikke cool op e...TvWijk — 10:40 PM
Verkeersborden, anders dan de standaard...
En ik weet niet ho...365cycle — 09:37 PM
Drive by wire...
Over efficient gespr...Gideonaut — 09:37 PM
Drive by wire...
Dat is mij net iet...365cycle — 09:25 PM
Milan 4.2
On topic! ...Arend-Jan — 08:59 PM
Wanneer ketting vervangen bij behoud ca...
Ik kan ook niet zegg...arnovelo — 08:32 PM
Milan 4.2
Op zich kan op de ...Hardloper — 08:28 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Volgens mij zag ik v...Hardloper — 08:19 PM
Drive by wire...
Volgens mij zie ik w...Hardloper — 08:15 PM
Mooi Bennekom bezoekt restanten Romeins...
Dit bericht had miss...Wim -de roetsende — 07:58 PM